Trimeles / Co se kde šustne / Studená, mokrá noční můra
Hog v kocke – 10. část – Tahali jste? Žluté duše ve fialovém hábitu – Tadäus Trottertickler 13 otázek pro filmové fajnšmekry Kytice- vyhodnocení a shrnutí Co se to kolem, ve světě mudlů, děje? Emoji na Hradě IV. Kytice- úkol osmý 13 otázek pro (ne)knihomoly Emoji na hradě III. Kytice- úkol sedmý Pohádka od Soptíka: O děsivém drakovi Emoji na hradě II. Kytice- úkol šestý Celohradní dražba 2022 Emoji na hradě Kytice- úkol pátý Tery Poe, Ben Gobha: „Trénink je společenská událost.“ Kytice- úkol čtvrtý Hog v kocke – 9. část – Ještěže jsou prázdniny Kytice- úkol třetí Jak si stojí jezevci na poli hradní novinařiny? Kytice- úkol druhý Hog v kocke – 8. část – Máme rádi famfrpál Jezevci a soutěže Kytice- úkol první Udílení novinářských cen – Šťastný galeon a Sázky Kytice – prázdninové soutěžení Hog v kocke – 7. část – Žlutý humor S jezevci o patronaci Susanino překladové okénko, díl 1. Cassiopea Zmklká: „Sklenici mám vždy napůl plnou!“ Deskohráčův stolek: Tajuplné Říše Cassiopea Zmlklá a návrhařina Lososi na hradě Jak se (ne)ztratit v rybím těle Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter: Boj o Bradavice Závěrečná slavnost – modní policie Záblesky z Letňáku 21: Střelci a odrážeči Záblesky z Letňáku 21: Zachraň se, kdo nemůžeš Žlutý koutek Petromily – Červen Elfové a šmelfové Deskohráčův stolek: Draftosaurus V čem trénují žlutí? Kouzelné HOG Velikonoce Žlutý koutek Petromily – DUBEN Vzpomínáme na Velikonoce Švihnout a mávnout Deskohráčův stolek: Arboretum Dubnová usměvavá výzva Rok ve fialové Zápisky Tlustého Mnicha Velikonoční vybarvování Famfrpálová profiliga bude. Ale… Nejlepší jezevčí „kolejňáky“ Žlutý koutek Petromily – Březen Helen Miltonová: Oddělala jsem dvě šéfredaktorky! Vyhlášení soutěže ke Dni Mazlíčků Závěrečný kolejní večírek Žluté duše ve fialovém hábitu – Marylin Cuthbert Žlutý koutek Petromily – únor Zimní nováčkovská záchranná mise SELINA GARCIA: Budu tu strašit tak dlouho, dokud nezískáme Famfrpálový pohár!  Soutěž ke Dni mazlíčků! Vzpomínáme na Letňáček…. Tři soudky radí 9 THEODOR MUDD – Co dává v noci pod postel svým svěřencům? Nováčkovská tipovačka aneb co si představuji pod…. TST – 8. úkol Halloweenský večírek TST – 7. úkol TST – 6. úkol Halloweenská výprava za bezhlavým jezdcem TST – 5. úkol TST – 4. úkol TST – 3. úkol TST – 2.úkol TST – 1. úkol Netradiční rozhovor s profesory TNT je zpět a přináší sebou Bratříčka Není jezevec jako jezevec Korunami stromů a ještě dál aneb nováčkovská výprava do lesa je za námi Chvilka s jezevčími nováčky Cesta žlutých jednorožců Stezka prdících obrů Letní seminář počtvrté: Písmena, číslice, čáry a máry Letní seminář potřetí: Kouknu a vidím Letní seminář podruhé: Obětujte mi kus… Letní seminář poprvé: Hopity hop Jak jsem poprvé zakotvila na ošetřovně Večírek na závěr roku S kapesníčkem v ruce aneb budete nám chybět… Má první kolejní výprava aneb jak se pojídají škrny Tučňákoland Básnička věnována Mrzimorské koleji k Mezinárodnímu dni skřítků Rozhovor se studentkami B4 – 2.díl Holky, držíme vám palce! Rozhovor se studentkami bojujícími v B4 Do západu slunce na křídlech Gryfů Mrazivá výprava ze teplem Připomeňte si s námi Albu Jacquelin

Co se kde šustne

Studená, mokrá noční můra

Trápila Amálii Žíhanou, a ta se proto rozhodla sepsat pro vás tento článek… třeba to pomůže.
Jak jste si zajisté všichni všimli, tak ze školy zmizelo spousta věcí – nejen našich mrzimorských, ale i z ostatních kolejí. Teď bezmocně plavou ve vlnách jezera. Dokonce tam jsou i věci celé školy, ba i profesorské. Asi se v tuhle chvíli ptáte, proč tohle vlastně píšu. Tak já vám to zcela stručně vysvětlím.


Mrzí mě přístup všech lidí na škole, kterých se to týká a celkem logicky by měli přidat ruce k dílu. Vytáhnout ty věci je takřka nemožné. Na úpěnlivé prosby těch, kteří se o to snaží, málokdo zareaguje. Bohužel nevlastním armádu sov, abych vždy obeslala ty, kterých se to týká. Musím se ovšem přiznat, že i mne už dost zmáhá bezvýsledné pachtění.

Kouknout občas k jezeru a podívat se, co se válí na mělčině, může každý z nás. Pro tu hrstku (omlouvám se, ale mně to připadá, že je to jen hrstka lidí) je strašně demotivující, když se snaží něco vytáhnout a nikdo jim nejde pomoct. Vím, že nikdo z nás nemá čas být u jezera celý den, ale občas pomoci by snad mohl každý.

Já sama, když mám chvilku, tak se snažím sledovat, co se právě vlny vyplivly.

Další neblahou věcí, která je spojena s touto „mokrou“ událostí, je podle mne i špatná informovanost. Přijde mi, že spousta studentů nechápe, jak mohou pomoci a kdy. Podle debat, které jsem zaslechla ve Velké síni, s tím mají problém dokonce i někteří profesoři.

Tudíž si dovolím shrnout základní „pravidla hry“:

1) Pomáhejte při tahání věcí vaší koleje, pokud se připojíte k tahání cizích věcí, akorát to jiné koleji kazíte. A doufám, že takové podvratné živly tu nemáme, protože jsme přeci jedna škola.

2) Profesorské věci mohou tahat jen profesoři. Upozorňuji, že mezi profesorské věci patří i Velké kulové (Já sama jsem nepochopila, o jakou věc se jedná a nechtěně jsem to profesorstvu kazila. Za což se omlouvám.)

3) Je docela milé upozornit ve Velké síni i členy ostatních kolejí, že mají něco na břehu.

4) To už je jen moje spekulace, ale myslím, že věci tak nějak celoškolní by měli tahat všichni napříč kolejemi a nejlépe i s profesorskou účastí.

Ovšem to poslední je jen můj dohad. Také se sama ještě nevyznám v tom, kolik lidí je potřeba na tahání a zda se to dá nějak poznat.

Na závěr bych připomněla heslo z Velké síně: Kdo netáhne s námi, táhne proti nám!

Pokud jsem se dopustila nějakého omylu či bludu, budu ráda, když mě opravíte. K dispozici vám jsou komentáře pod článkem.

Amálie

————-

Využívám šéfredaktorských možností a připojuji komentář přímo sem…


Taky jste si všimli divných čísílek, která se vynořují z jezera spolu s postrádanými předměty?
Na mělčině se zrovna nachází Tmavě zelené křeslo ze zmijozelské kolejky (i.z. 1.38)


V naší kolejce někdo říkal, že jednotlivec má sílu 0,07. Skutečně, teď to vidím, když jsem u jezera sama, hlásí mi to Aktuální síla tahačů 1 (i.t. 0.07). To asi znamená, že se dá vypočítat potřebný počet „tahačů“: 1,38 : 0,07 = 19,714, tedy předpokládám, že 20 osob. Prý se po vypití Lektvaru síly „na jednu aktualizaci“ zdvojnásobí síla jednotlivce, pak by tedy mělo stačit 10 osob nadopovaných Lektvarem síly… Ovšem zorganizovat, aby zrovna ve chvíli, kdy bude na mělčině věc patřící určité koleji, bylo on-line 10 osob z této koleje majících k dispozici příslušný lektvar, případně 20 studentů dané koleje bez lektvaru, a ještě aby se všichni dokázali přesně ve stejný okamžik zapojit do vytahování… je to vůbec uskutečnitelné?
Sophia

Jeden komentář

  1. Anonymous 25. 2. 2011 08:14

    Ach jo…=) Neboj, to není povzdech nad článkem, ten je pěkný… Ale já jen, že můžu jen s povzdechem přikyvovat.
    Kathie

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*