Trimeles / O naší koleji / Prominentní Mrzimor?
Jak to dopadlo s Březnovou knižní šifrou Rose Daninatali: „Jezevci, těšte se, až vás zase proberu ze zimního spánku.“ Cesta za pokladem LS2024 Mrzimorské výstřelky aneb co všechno z nás zase vypadlo Sebechvála nám nesmrdí aneb Jak dopadly trimelesí ódy Žlutá, kam se podíváš… Teda pardon, zelená?! Měsíc knihy DIY – 7. díl Zápisník jednoho dinosaura IV – Ať žijí technologie (aneb při čem všem jste byli zároveň na hradě) Malé, Malej, Malučký… Princ Hog v kocke 18 – Nový školní rok Březnová knižní šifra Žlutého Trimela Nováčkovská výprava pro Magíka Připravit k luštění – Březnová knižní šifra Žlutého Trimela na obzoru! Příčná kombinatorika II – Vetešnictví u Kšeftaře Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter Vzestup Smrtijedů Valentýnské menu DIY – 6. díl Zápisník jednoho dinosaura 3 – Výzva tajemného kloboukového semináře 13 otázek pro profíky Enid Bloom: „Musím říct, že mi to otevřelo oči.“ Hog v kocke 17 – Kagíci Sprosté slovo na šest? Příčná kombinatorika 2024 – Co nás čeká a nemine I. Silvestrovské hemzulky Hog v kocke 16 – Vánoční smíchmajstr Vánoce, Vánoce, přicházejí Vánoční pohyblivé obrázky II – seriály Mrzimorský vánoční playlist Trimeles na cestách – kam za vánoční atmosférou? Vánoční pohyblivé obrázky Hog v kocke 15 – Školní rok v plném proudu Velká vánoční stávka Zápisník jednoho dinosaura 2 – Paměť není, co bývala Mrzimor získal magíka s názvem „Veselá kopa“ Vánoční dárky za hubičku DIY – 5. díl Cesta za pokladem ZS24 Pohřešuje se! Pomoz zatoulaným strašidlům najít cestu domů Last minute halloweenský kostým v Hog stylu Halloweenská křížovka plná (nejen) strašidel Moudra z čarostavů Podzimní tvoření DIY – 4. díl Luna Goshawk: „Očakávania boli, zatiaľ sa mi plnia a možno aj prevyšujú.“ Zápisník jednoho dinosaura – Rozmrazená, ale plešatá Rekapitulace Celoletní úkoly Prokletí termínové neděle Hog v kocke – 14. část – Zpátky do lavic! Ohlédnutí za TNT Rekapitulace Nisqa TNT: Úkol třetí Olivia Wines: „O Mrzimor se nebojím, my si poradíme.“ Směnárna na planetě Meeraha TNT: Úkol druhý TNT: Úkol první Rekapitulace Umubumbe Tradiční nováčkovský turnaj je zpět! Planeta Nisqa Rekapitulace Gezegen Prázdninové pohodové poslouchání: Potterovský podcast Emoji na Hradě V. Rekapitulace Domicilium Planeta Umubumbe Planeta Gezegen Jak probíhalo slavnostní ukončení školního roku u jezevců? Domovská planeta Domicilium Vesmírná odysea – mise začíná Vesmírná odysea Hog v kocke – 13. část – Souboják vol. 2 Harry Potter storkát jinak aneb jak očaroval mudlovskou literaturu Potter opustil ministerstvo, je teď ragbista Hog v kocke – 13. část – Souboják Souboj se stylem Famfrpálové perličky Jak se v Mrzimoru nosí NiT? Hogwarts Legacy Stále vzpomínám na Albínku Rozhovor s Ivy Emersonovou: „Mrzimor je moje srdeční záležitost.“ Rozporuplné pocity aneb jak se těšíme na nový HP seriál Remake, o který nikdo nestál – co se ví o novém seriálu Harry Potter Hog v kocke – 12. část – Umíme se sobě zasmát Tom Felton: Beyond the Wand Jarní dekorace DIY – 3. díl Deskohráčův stolek: Takenoko a rozšíření Panďátka Mrzimor napříč jazyky Jaké je býti nejbohatší v Mrzimoru? Žluté duše ve fialovém hábitu – Oresta McCollin Vianueva Hog v kocke – 11. část – Hradní novinky 13 otázek nejen pro shopaholiky Deskohráčův stolek: Architekti Západního království Novoroční vybarvování – vyhlášení Zimní dekorace DIY – 2. díl Famfrpálová sezóna zima 2023 Novoroční vybarvování Novoroční přání 2023 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 2/2 Jezevci přejí Veselé Vánoce Jak se v Mrzimoru nosí Vánoce? 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 1/2 Zase (ne) zkouškujeme! Jak se v Mrzimoru nosí žlutá? Vánoční dekorace DIY – 1.díl

O naší koleji

Prominentní Mrzimor?

„Pravidla platící pro ostatní koleje se zřejmě nevztahují na Mrzimor. Minulý rok jsme byli svědky toho, že u nich není problém obnovit smazané účty i mimo dobu registrace, letos nás zase překvapuje výjimečnost prominentních členek žluté koleje Natalie Davis a Nicol Nash Orchidis, jež na rozdíl od členů jiných kolejí, kteří neměli ke konci měsíce žádný předmět, nebyly smazány, ale pouze zmraženy – a jedna z nich nyní i rozmražena bez jakéhokoli postihu.“ (DV 26.3.2011)
Toto jsme si mohli dnes přečíst v Hradní drbně. Protože jde o vážné veřejné obvinění, považuji za nutné se k tomuto sdělení také veřejně vyjádřit. Pominu to, že se zde (jasně v negativním smyslu) mluví o „prominentních“ členkách… jak se měří prominentnost, nevím. Ale uvedu fakta.

Nejprve bych ráda řekla, že obě zmíněné studentky byly zmraženy na základě mé soukromé písemné žádosti panu řediteli (zaslané v době, kdy se blížila „čistka“ neaktivních studentů). Zda je zmrazí či ne, to bylo zcela na p. Nimrandirovi a také jsem mu psala (jménem Mrzimoru jako prefektka) s tím, že si uvědomuji, že jde o nadstandardní prosbu, avšak chci to alespoň zkusit. P. ředitel žádost posoudil a rozhodl se takto. Osočování Mrzimoru tedy naprosto není na místě.
A nyní konkrétně, co se stalo. Naše bývalá famfrpálová kapitánka Natalie Davis se naposledy objevila ve škole v době okolo Vánoc, již tehdy po několika týdenní nepřítomnosti, kdy jsme si dělali starosti, co s ní je. Ukázalo se, že si v mudlsvětě zlomila nohu a leží v nemocnici. Poté se ale opět odmlčela a po čase jsme začali mít obavy… mohlo se stát ledacos.
Protože nám na našich spolužácích záleží nejen jako na herních postavách, ale i osobně, zkoušeli jsme Natalii opakovaně kontaktovat. Po dlouhé době se mi v únoru ozvala s tím, že prožívá vážné osobní problémy, avšak v budoucnu by se chtěla vrátit… protože to vypadalo, že je na tom psychicky tak špatně, že ani nemá sílu napsat žádost o zmražení, napsala jsem panu řediteli já. S vědomím, že má plné právo mne odmítnout, avšak také s vírou v jeho pochopení k lidským slabostem a trápením… A pan ředitel mi vyhověl.

Pokud jde o Nicol Nash Orchidis, nemáme od ní v současnosti žádné zprávy. Naposledy byla ve škole myslím v lednu a to si stěžovala na potíže s připojením na internet. Takže nevím, zda se náhle rozhodla školu opustit či se sem nemůže dostat, nicméně protože to byla vždy skvělá a aktivní studentka, chtěla jsem se také alespoň pokusit o to, aby měla případně možnost se vrátit – a napsala jsem tedy panu řediteli znovu. I tentokrát jsem v dopise vyjádřila vědomí, že žádáme více, než je běžné a že jsme připraveni přijmout odmítnutí, avšak k mému docela velkému překvapení pan ředitel projevil takovou velkorysost, že uložil do bezpečí mrazáku i Nicol. Asi jde o to, že pokud člověk slušně o něco požádá, bývá mu vyhověno…

Nemyslím si, že by tím byla naše kolej nějak reálně zvýhodněna, pokud Nicol nepožádá o rozmražení, skončí časem v propadlišti dějin… A nechat se zmrazit je normální legální právo každého, nestandardní bylo jen to, že Natalie ani Nicol nepodaly žádost osobně. Ne všichni zmražení však píší veřejně do ředitelny, někteří se s p. ředitelem domluví sovou či e-sovou, což ale může vědět právě jen pan ředitel – takže koneckonců naprosto nechápu, proč právě nad Natalií a Nicol se pan Orionis (neboť to je pravé jméno Hradní drbny) tak rozohňuje… má snad kontrolu nad korespondencí pana ředitele?

To, že se nyní Natalie vrátila z Mrazákolandu na hrad, nemůže být předmětem už vůbec žádných pochybností, o jakém „postihu“ je tady řeč?
Rozhodně mi připadá hrozné, že se Nat po návratu má setkat namísto přátelského uvítání s takovýmhle obviněním.

Nyní jsem se od Natalie navíc dověděla, že panu řediteli psala e-mailem žádost o zmražení i ona sama. Takže se vlastně už vůbec není o čem dohadovat.

Asi panu Orionisovi nejvíc vadí, že Mrzimor má zpět velmi schopnou chytačku. Místo co by se radoval ze štěstí druhých, zřejmě by si nejvíc přál, aby „sousedovi chcípla koza“…

Pane šéfredaktore, příště si prosím lépe ověřte fakta, než proti někomu veřejně vypustíte zlá slova… Od Vás mne to obzvlášť mrzí.

Sophia Glis Glisová

29 komentáře

  1. Anonymous 26. 3. 2011 12:31

    Tak fajn, Natalie je z části vysvětlená. Co ten zbytek?:)

    James

  2. Ellka 26. 3. 2011 12:50

    Zbytok? Myslím, že s Nicol je to presne ako s Natali.
    A prvá časť určite naráža na mňa – proste ma pán riadietľ rozmrazil z dlhého spánku, čo je na tom?

    A takto obnovení mimo registráciu boli aj iní a to zrovna nie od žltých, ale viem aj o červených a zelených/fialových.
    Ešte nejaká otázka, Jamesi? ;-)

  3. Anonymous 26. 3. 2011 13:06

    Takže si vedení kolejí může posílat do mrazáku koho chce, aby o něj na půl roku nepřišlo. Skoro bych řekl, že to trochu popírá význam mazání za neaktivitu, proč se pak nemrazí úplně všichni, místo mazání? Jediné co je na tom v pořádku je to, že si pak sama napsala o rozmrazení. Takže, ten zbytek? Je to s ní přesně jako s druhou, přesně stejně tak jak by to být nemělo.

    A první část..nevím na koho se naráží, jenom vím, že se to tak dělat nesmí. A ano, taky vím i o jiných lidech, což nic nemění na tom, že by to tak nemělo fungovat.

    Takže bych ještě nějakou otázku měl. Co třeba vysvětlit první část a druhou vysvětlit jinak než přiznáním se k minimálně nevhodnému jednání za druhé? ;)

    James

  4. Vendes 26. 3. 2011 13:13

    Pokud jde o mě, tak vidím docela rozdíl mezi někým, kdo je neaktivní od začátku, nijak se nazapojuje, a mezi tím, když si někdo, kdo předtím byl normálně aktivní zlomí nohu, ruku, cokoliv nebo se mu stane něco, co ho srazí na kolena a nemůže nebo nemá dost sil na to si o zmražení zažádal, protože má v hlavě prostě jiné věci. Zkuste být taky trochu lidi, než začnete soudit.

  5. Ellka 26. 3. 2011 13:22

    Prvú časť vysvetlila Vendy úplne dostatočne =)
    A druhá… myslím, že je iba v právomoci pána riaditeľa, ako sa rozhodne so žiadosťami a čo spraví. Snaží sa spraviť to najlepšie pre školu, pre ľudí na Hogu, takže s jeho rozhodnutiami plne súhlasím a nemyslím si, že ich treba nejak viac vysvetlovať a rozoberať =))

  6. Anonymous 26. 3. 2011 13:29

    Napsat slovo „zmrazit“ s vědomím že pak stačí opět jediné slovo a kdykoli se na hrad vrátí, není nic co by vyžadovalo sílu. A jo, chápal bych to, kdyby se to opravdu dalo považovat za důvod, náhodou jsem si prošel úplně tím samým, od nohy až po problémy i ten nedostatek sil. Takže nevysvětlila :)

    A je pravda že je to pravomoc ředitele, ale nesouhlasím s ním a myslím že to je třeba vysvětlovat. A když to někdo vysvětlit nemůže, což asi nemůžeš, když je to jeho rozhodnutí, aspoň by to neměl omlouvat ;)

    James

  7. Vendes 26. 3. 2011 13:37

    Možná teď objevíš, něco dosud neobjeveného, ale každý prožívá, ať to dobré nebo to špatné jinak. Někdo brečí, někdo se hystericky směje, jiný přestane mluvit, někdo se v tom utápí, jiný to hodí za hlavu. Naštěstí. Pokud ty jsi zvládl napsat „zmrazit“ neznamená to, že to dokáže každý. To by nemělo být těžké pochopit.

  8. Anonymous 26. 3. 2011 13:41

    už v únoru se měli mazat studenti, co jsou v mrazáku rok.. a nejsou smazaní. Nevím, kde je chyba, asi to už neplatí, nicméně tím chci říct, že jednou by se výjimka dala pochopit, třeba v případě Natalie, když vás o to zmražení přímo poprosí… rozhodně bych z toho nedělala aféru, nevyvolávejme zbytečně spory. :)

  9. Anonymous 26. 3. 2011 13:41

    ten komentář nahoře je můj, zapomněla jsem se podepsat, Linn.

  10. Anonymous 26. 3. 2011 13:48

    No, je to těžké pochopit. A věř, že dokážu docela dobře pochopit jak může člověk něco prožívat.

    Ale tohle není o tom, že někdo něco dokázal nebo ne. Prostě nejde, nebo by nemělo jít, mrazit si lidi jak se komu zachce.

    James

  11. Lucy 26. 3. 2011 13:54

    Ten kto chce robiť aféru, a ten kto sa chce hádať si vždy nájde zámienku alebo dôvod pre to a nože sa mu povedať hocičo a furt bude hovoriť len to svoje :)

  12. Anonymous 26. 3. 2011 13:58

    Lucy, to je to kouzlo hádek :D

    James

  13. Sophia Glis Glisová 26. 3. 2011 14:35

    Patrně ti, Jamesi, unikla tučně psaná věta v závěru, že se nakonec dokonce ukázalo, že Natalie si o to zmražení i sama zažádala mailem. To jsem já ale původně nevěděla, a tak jsem myslela, že to zmražení bylo pouze na základě mého dopisu. U Nicol vlastně také nevíme, jestli panu řediteli sama mail poslala nebo ne.

  14. Sophia Glis Glisová 26. 3. 2011 14:37

    Ale i kdyby nepožádala, je to prostě čistě na p. řediteli, jak rozhodne. Není důvod očerňovat Natalii ani Nicol.

  15. Anonymous 26. 3. 2011 14:54

    Neunikla, psal sem, že je to to jediné, co je na tom v pořádku, že si sama zažádala o rozmražení. A když teda uznám, že u Natalie by se to i chápat dalo, když jinak nedáte, pořád zbývá Nicol a to že by se neměl dát zmrazit člověk o kterém se prostě jenom dlouho nic neslyší. Kdyby to takhle dělali všichni u všech, nemusí se vyhazovat lidi kteří nemají žádný předmět.
    Pokud sama poslala mail, pak samozřejmě není co řešit, ale to nevíme. Taky bych spíš věřil tomu že to tak bylo, proto mě tolik zaráží že by to tak být nemuselo.

    A v tomto případě jde opravdu spíš o jiné lidi než zrovna o tyhle dvě, což ale nic nemění.

    James

  16. Sophia Glis Glisová 26. 3. 2011 15:04

    Ne. Ona si požádala i o ZMRAŽENÍ.
    Jinak, mám pocit, že mazání neaktivních je hlavně k tomu, aby se na hradě nehromadily „mrtvé“ postavy. Ne že je to v první řadě sankce.
    A pokud jde „spíš o jiné lidi než tyhle dvě“, pak tedy ani nechápu, proč se zrovna o nich v této souvislosti v DV píše.

  17. Anonymous 26. 3. 2011 15:11

    …a z Nicol se stala mrtvá postava, stejný problém může mít nováček a má smůlu…holt pravidla jsou pravidla a až bude čas registrace tak by se případně Nicol vrátila.. ale prostě dlouhodobá neaktivita a nicneřešení je chybou na straně její, musí počítat s následkama.

    Justin

  18. Anonymous 26. 3. 2011 15:12

    Dobře, už to čtu správně, zmražení, takže u ní by to teda bylo v pořádku.

    Přesně tak, ale vybírat si mezi těma postavama?

    Pro mě za mě, ať se tam píše i o jiných, taky nevidím důvod proč vybírat jenom některé. Dost těžko ale můžu reagovat pod článkem na lidi o kterých se v něm nemluví.

    James

  19. Anonymous 26. 3. 2011 16:24

    Zmrazování a odmrazování je ve výlučné pravomoci ředitele školy. Žádosti se podávají do ředitelny, mailem či jiným způsobem a není žádnou vyjímkou, ba ani školním řádem zakázáno, pokud žádost za dotyčnou osobu podává někdo jiný nebo dokonce kolejní ředitel. Děje se tak ve všech kolejích po celou dobu fungování hogu a celá tato kauza je umělou fraškou.

    Obnovy těch pár smazaných účtů mimo registraci jsem provedl já, a to z osobních důvodů a nesu za ně plnou zodpovědnost. Obnovené nicky jsou zcela nezávislé na koleji, pohlaví, přesvědčení, náboženské příslušnosti či známosti vůči mé osobě.

    S úctou
    Nimrandir Elénére
    ředitel školy

    ————————–
    Make LOVE, not WAR!!!!
    FLOWER POWER!!!
    PEACE!, LOVE!, EMPATHY!!

  20. Anonymous 26. 3. 2011 16:38

    No to je pak ale těžké, s Vámi se hádat nemůžu, kazíte mi radost :D

    Co se dá dělat, když to říká pan ředitel…

    James

  21. Anonymous 26. 3. 2011 20:57

    Zde bych se připojila na stranu Sophi. Já jsem totiž v minulém týdnu požádala pana ředitele o zmražení mé sestry, Veronique, přidala vysvětlení, proč to nemůže udělat osobně a pan ředitel to vyhodnotil tak, že ji poslal bezpečně do mrazáku.
    V čem je teda rozdíl a nebo problém?

    Myslím, že když se daná osoba opravdu nemůže dostat sem do hradu a lidé z koleje jsou s ní v kontaktu, že se mohou stát prostředníky a o zmražení požádat.

    E.M.

  22. Midar Kilahim 27. 3. 2011 08:38

    Souhlasím z jednáním Mrzimoru. Navíc se mi to jeví jako naprosto kolegiální. Když byl někdo aktivní a nyní není, máme o něj strach. V minulosti se už staly případy, kdy osoba nemohla být přítomna, nikdo ji neomluvil (ona sama nemohla) a byla smazána a pak z toho byla smutná.

    Navíc já osobně jsem už taky žádal o zmrazení několika lidí, místo aby si o to požádali sami. Nevidím v tom problém – ba naopak.

    Jinak když se vrátím k tomu DV – včera jsem si to tam přečetl a musím uznat, že po dlouhé době se DV zase přiblížil k Blesku. Občas si říkám, jestli tam má smysl psát normální články…

  23. Grapi 27. 3. 2011 14:44

    Mně se hlavně zdá, že už dlouho nebyla na hradě žádná kauza a bylo potřeba zase píchnout do vosího hnízda aby se nas… rozčílil patřičný počet lidí a bylo zase o čem se hádat. Fraška, fraška, fraška… Jestli se chcete hádat pište aspoň o pilitice, ať k tomu řevu máme patřičný důvody. Bože kam ten svět spěje. Nezbývá mi nic jiného než nevěřícně kroutit hlavou.

  24. Anonymous 27. 3. 2011 15:20

    Ano… rčení „chtěli aby sousedovi chcípla koza“ tu na některé bohužel docela sedí :) A upřímně je mi za nějaké výše uvedené názory trochu stydno…
    Vážně mi nepřijde nijak nemístné, aby někdo žádal o zmrazení jménem někoho jiného. Osobně bych udělala to samé, kdybych se dostala do takové situace… To tu vážně nemáme žádná důležitější a zajímavější témata, než že se někdo nechal zmrazit s pomocí někoho ze své koleje?

    Vážně by mě zajímalo jak by reagovali ti, kdo tu proti tomu křičí, kdyby to byl někdo z jejich koleje :)

    Ale ať hoří, když je sousedovo :) hm? :)

    Monny…

  25. Anonymous 28. 3. 2011 20:36

    Tak jinak, znovu, naposled pro ty co mě nepochopili…

    Není to nemístné, nemístné je, že ti, za které nikdo o mražení nepožádal, musí čekat do registrace. Pokud takoví nejsou a pan ředitel přijme mimo registraci všechny kteří by rádi byli aktivní i přes smazání za neaktivitu chvilkovou, je všechno v pořádku.

    Takže ne, není špatné žádat o zmražení jiných, pokud jsou pak obnoveni i ti, o které nikdo nezažádal, byli smazáni a pak se dožadují vstupu do hradu mimo registraci.

    A ne, není rozdíl v koleji, všichni v kolejích rozdíly neděláme ;)
    A je hezké, že nikdo nekřičel nic o fraškách když se zrovna nemluvilo pod článkem o jeho koleji… Kterou mimochodem neřeším a pokud jsou skutečně mimo registraci obnoveni všichni, taky s jednáním mrzimoru souhlasím.

    James

  26. Anonymous 28. 3. 2011 20:53

    Já děkuji za celou kauzu, možná mi to zachránilo jednu kamarádku :) (ne, o nic jsem za ní nežádala, jen jsem ji upozornila, požádá si sama)

    Nevidím nic špatného na tom že kolej požádá o zmražení 2 svých osob. Zlomená noha, zdravotní nebo duševní stav jsou vlastnosti světa venku a proč by kvůli nim měla trpět naše hra – tedy nejen hra toho jednotlivce, ale i hra těch ostatních v dané koleji…

    Co se týká obnovování mimo registraci – nikdy jsem si toho nevšimla, ale myslím si, že řediteli tato pravomoc náležet má. Napsat pravidla, která by přesně pokrývala všechny situace je mírně nadkachničkovský výkon, takže máme obecná, a zvláštní případ může být vyřešen zvlášť, a tak dále, peace, love, emapthy :)

    Queti

  27. Anonymous 28. 3. 2011 21:07

    Bezeslova souhlasím, pokud jsou řešeny všechny zvláštní případy :)

    James

  28. Midar Kilahim 29. 3. 2011 12:57

    James řekl/a:

    „Není to nemístné, nemístné je, že ti, za které nikdo o mražení nepožádal, musí čekat do registrace.“

    Není pravda. Do registrace je nutné čekat pokud si chce obnovit účet po „smazání“. Rozmrazení probíhá i v průběhu roku a to i když si o to požádá sám.

  29. Anonymous 29. 3. 2011 13:41

    Pane Midare, to samozřejmě vím, nepochopil jste mě. Ti, kteří jsou neaktivní a nejsou zmraženi, jsou smazáni. A tito pak musí čekat do registrace.

    Ti které někdo stihl nechat zmrazit se můžou na hog vrátit kdykoli, ti u kterých to nikdo neudělal, ale oni by přesto rádi ativní byli, musí čekat, to mi přijde nespravedlivé.

    Pak někdo namítne, že se mohou vrátit mimo registaci i ti smazaní, což je vlastně mé přání, aby někdo nemusel doplatit na chvíli neaktivity. Ovšem, měli by se pak vracet všichni, ne že se některým řekne ať počkají. A proto mi vadilo, že některé lidi nechávaji ostatní zmrazit. Protože to takto znevýhodnilo lidi, na které si nikdo s mražení nevzpoměl. Pokud pan ředitel vyhoví všem, nemáme se o čem bavit protože je úplně všechno v pořádku.

    James

Napsat komentář: Anonymous Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*