Červená se, line záře. Červená se, line záře. Ohéééň. Ohééň. Hřeje ruce, barví tváře, hřeje ruce, barví tváře… To se máme, že si tohle můžeme zpívat a táborák mít spojený tak maximálně s mastnými prsty od špekáčků – to za starých dobrých temných dob to byla jiná písnička. Aneb proč si hrát na zloděje a policajta, když si můžeme hrát na inkvizici a čaroděje (a mudly).



Stanete se tak mudlou, inkvizitorem nebo kouzelníkem.
Dalším krokem je rozdělení 10 bodů schopností – a to do dvou atributů, síly a inteligence. Je čistě na vás, zda vaše postava bude namakaný prázdnohlav, přechytralá třasořitka, či čistokrevný průměrňák. Dejte si ale pozor – vaše schopnosti budou mít vliv na vývoj hry. Přihlašovat se můžete až do 6. července.

Tajná skupina, členové se navzájem neznají. Jejich cílem je zničit inkvizitory – a nenechat se u toho upálit.
Inkvizitoři
Přicházejí udělat s čáry máry utrum. Jejich cílem je odhalit a usvědčit všechny čaroděje – bez civilních obětí.
Mudlové
Žijí společně s čaroději, ale neznají jejich totožnost. Co chtějí? Zůstat ve většině – a neschytat to místo čaroděje nebo inkvizitora.

Článek bude rozdělený na heslem uzamčené sekce podle daných lokací a přístup budete mít jen k tomu místu, na kterém se vaše postava v dané kolo nacházela. Nemusíte se tedy bát, že byste se okamžitě prozradili všem.
Pozor! Všechny postavy mají na začátku 10 bodů zdraví, o které ale neopatrnou hrou (nebo smůlou) můžou velice rychle přijít. Žádné body zdraví, finito, na krchov s váma.
Zároveň budou zadány týdenní úkoly, díky kterým můžete poznat spojence, ale zároveň se i stát cílem. Skupina, která celkově zvládne týdenní úkol nejlépe, dostane na výběr ze 3 zásahů osudu (proběhne formou hlasování), které mohou naklonit váhy na jejich stranu. Zároveň můžete týdenní úkoly odevzdávat i do hradní soutěže a získat tak nějaký ten srpec navíc (jen přes prázdný příspěvek, vše se bude odevzdávat na DS nebo na e-mail).
Jedno kolo bude trvat týden – 5 dnů máte na vypracování, 2 dny máme my na zpracování.

Vše proběhne on-line v KNP (o datu bude rozhodnuto). Soudní proces v přímém přenosu.

Zároveň odměna pro výherní skupinu činí krásných 77 galeonů. Všichni účastníci zároveň obdrží i pamětní sovu a diplom. Zbytek bude překvapením i pro nás.









Atributy:
INT 7+: Získáš i jména přítomných postav.
SÍLA <3 : Kukátko ti spadne, dozvíš se jen část informací.
Použití: 2×

Atributy:
Úspěšně lze seslat jen při INT nebo SÍLE 10.
Použití: 1×

Poznámka: Tlaková vlna tě stojí 3 životy.
Použití: 1×

Atributy: SÍLA alespoň 8
Použití: 1×

Atributy: INT alespoň 8
Použití: 1×

Použití: 2×

Atributy: INT 7+: V lokaci nebude prozrazeno ani tvé jméno, ani akce.
Použití: 1×

Atributy: SÍLA cíle > 6: Kachna tě klovne a způsobí −2 životy.
Použití: 1×

Omezení: Nelze zvýšit hodnotu nad 10.
Použití: 1×

Pokud tvůj atribut ≥ útočníkův, kouzlo selže.
Použití: 1×


Vztahují se na tebe běžné efekty (např. útok, kouzlo, sledování).
SÍLA o 4+ menší než cíl: Cíl ti uteče, sledování selže.
Použití: 2×

Vyžaduje součet síly alespoň 12.
Pokud je cíl mudla, jsou oba vykonavatelé automaticky vyřazeni také – za zabití nevinného.
Použití: 1×

INT cíle > INT inkvizitora: Akce selže.
Použití: 2×

Tam nemůže měnit lokaci, ale může používat akce, pokud podmínky dovolují.
Pokud ho 2 kola nikdo nevyslechne: Je propuštěn.
Použití: 2×

– zatčení
– výslechový tlak
– mučení
– spravedlnost do vlastních rukou (před provedením)
Použití: 2×

Cíl ztrácí 6 životů a je považován za usvědčeného (možno provést další kroky).
SÍLA oběti 9–10: Odolává – mučení selže.
Použití: 1×

Kouzla seslaná předem zůstávají.
INT 7+: Efekt trvá i další kolo.
SÍLA < 3: Ochrana je slabá – blokuje jen přímé kouzlení, ne pasivní (např. Slídivé kukátko projde).
Použití: 1×

INT cíle ≤ 5: Ochrana platí na první dvě kouzla.
INT cíle > 5: Ochrana platí po celé kolo.
Použití: 1×

Stále může používat schopnosti, pokud to lokace umožňuje.
INT 7+: Pokud je v lokaci jiná postava, může na sebe převzít trest (za souhlasné domluvy).
Použití: 1×

INT 7+ (inkvizitor): Získáš navíc informaci o původu zranění (kouzlo, útok, sebepoškození...).
SÍLA < 3 (pacient): Felčar nestihne pomoci naplno – vyléčí jen 3 životy.
Použití: 2×


INT < 3 (tvoje): Inkvizice raději vyslechne tebe – podceňuje tvůj úsudek.
Použití: 2×

INT 7+: Zjistíš navíc, zda použila akci.
SÍLA < 3: Sleduješ jen 1 kolo – nestačíš s dechem.
Použití: 1×

Cíl INT 7+: Mléko odmítne, akce neproběhne.
Použití: 1×

INT 8+: Podkova chrání dvě kola.
SÍLA < 2: Spadne na hlavu druhému příchozímu → −1 život.
Použití: 1×

SÍLA < 3 (tvoje): Efekt poslaný na schovaného padá na tebe.
Použití: 1×

Lze provést jen v lokaci DOMOV.
Použití: 2×

Cíl INT 8+: Odolá – akce neproběhne.
Cíl SÍLA 8+: Ztrestá tě – ztrácíš 2 životy.
Použití: 2×

Funguje na až tři hráče současně.
Použití: 1×

Poznámka: Pokud upečeš hráče, je vyřazen ze hry.
Použití: 1×

Přechod na inkvizitora: −2 síly.
Přechod na čaroděje: −2 inteligence.
Použití: 1×


Efekty lokace
Akce zde nepřidává tah navíc, ale má unikátní efekty.
Kouzla zde mají pouze poloviční účinnost. (Např. zranění −6 → −3, omráčení trvá jen půl kola atd.)
Inkvizitor nebo mudla, který zde zůstane celé kolo a nevykoná jinou akci, si vyléčí +1 život.
Čarodějky zde každé kolo ztrácejí −1 život. (Působí na ně síla posvátného místa.)

Efekty lokace
Akce zde nepřidává tah navíc, ale má unikátní efekty.
Možnost „dát si pivo”
Obnoví +2 body zdraví, ale −2 body inteligence.
Inteligence se vrátí zpět v příštím kole.
Nebezpečí: Vymlácení hospody
S malou pravděpodobností může dojít k hospodské rvačce –
všichni přítomní ztrácí 2 body zdraví.
Pravděpodobnost: 1× za hru.

Efekty lokace
Akce zde nepřidává tah navíc, ale má unikátní efekty.
Čaj si lze dát pouze zde.
Léčivý efekt nápoje (+6 životů nebo zrušení psychického stavu) funguje jen v této lokaci.
Útočiště:
Pokud zde postava zůstane celé kolo bez použití jiné akce, získá na další kolo ochranu proti všem útokům (fyzickým i kouzelným).
Tuto ochranu lze využít pouze jednou za hru.
Upozornění: Ochrana neplatí proti špehování.

Efekty lokace
Tato lokace přidává 1 akci navíc, ale lze ji využít jen jednou za hru.
Možnost promluvit s mrtvými:
Za jednu herní akci můžeš položit 1 otázku vybranému duchovi a získat 1 odpověď.
Pozor: Duchové mohou lhát.
Upozornění:
Pokud má postava při vstupu na hřbitov pouze 1 bod zdraví, už se z něj nevrátí. Odpočinek je příliš lákavý.

Efekty lokace
Tato lokace je veřejný prostor. Akce zde nepřidává tah navíc, ale má specifickou možnost využití.
Možnost vyvěsit inzerát nebo plakát:
Například s popisem hledané osoby, výzvou, varováním nebo jiným sdělením.
Vzkaz uvidí všichni hráči.
Tuto možnost lze využít jen 1× za hru.

Efekty lokace
Tato lokace přidává tah navíc – její využití se tedy nepočítá jako běžná akce kola.
Možnost přerozdělit body schopností (síla / inteligence):
Za poplatek 5 galeonů můžeš upravit rozdělení svých schopností.
Celkový počet bodů zůstává stejný (např. 6 síla + 4 inteligence → 3 + 7).
Tuto možnost lze využít maximálně 2× za hru.

Efekty lokace
Tato lokace je dostupná od 3. kola.
Tajná zpráva:
Čarodějnice zde mohou jednou za hru poslat tajnou zprávu – obsah doručí moderátor.
Tato možnost není akcí navíc a využití je omezeno na 1× za hru pro celý coven.

Efekty lokace
Do této lokace jsou postavy přesunuty na základě zatčení. Nemohou ji opustit vlastní vůlí.
Automatické propuštění:
Pokud postavu dvě kola po sobě nenavštíví žádný inkvizitor,
je automaticky propuštěna.
Násilí:
Inkvizitor může ve vězení použít speciální akce (např. mučení).
Útěk:
Postava může z vězení uniknout pomocí kouzla Bombarda.
To je k systému hry vše. Na závěr rychlé shrnutí:
- přihlášky přes tento článek do 6. července
- týdenní úkoly: nezapomenout odeslat soutěž, ale soutěžní příspěvky odesílat na DS nebo na hor.ohenku@gmail.com
- veškeré dotazy a družení směřujte na tento DS (klik na ohnivou ikonku)