První oběti, kachny i zatčení – co si budeme, tento příběh rozhodně nemá pomalý rozjezd. Jak se ale osudy čarodějů, mudlů a inkvizitorů v této nejmenované vesnici budou posouvat dál? To bylo (a stále je) ve vašich rukou.
Zdá se, že všechno lidstvo se rozprchlo, kam jen mohli. Nu a jak známe, nemůžeme být na jednom místě dvakrát.
Na náměstí se objevil tento plakát:
Najednou, kde se vzala, tu se vzala, z blízkého přístavu se vynořila mořská příšera!
„Ale ne! Anežka!“ zaúpí kdosi, zatímco všichni berou nohy na ramena!
Teda, všichni kromě pár osob, co se od příchodu inkvizice ani nepohly, jak je ta zpráva zaskočila.
To se jim ale stává osudným, protože Anežka jen otevře svou ohromnou tlamu a CHRAMST, nebožáky slupne jako malinu.
Jen se olízne a spokojeně zaleze zpátky do moře.
Čest památce padlých bojovnic (a obědům)!
OSUDOsudová výhoda tentokrát proběhla skrze ústředí pošty a neovlivňuje akce ani lokace.
Týdenní úkolyI tento týden vás budou doprovázet speciální mise – opět je naleznete na svém ústředí pošty.
Na závěr rychlé shrnutí:
deadline 3. kola je 25. července
týdenní úkoly nezapomeňte odeslat na hradní soutěž (vypisovatelka madam Amanda Wright, posíláte akorát pozdrav, a info, že hrajete) a na DS nebo e-mail (printy včetně času a identifikátoru, budeme je chtít vidět)
dovolena je 1 akce a 1 přesun
hesla k lokacím obdržíte na DS – jejich sdílení je striktně zakázáno (následkem je vyřazení z akce)