Trimeles / Poradna u Trimela / Letem Soubojovým světem  III.
Kam i králové chodí sami aneb 19. listopad jako MDT Emoji na Hradě VII. Cesta za jiskrou Ohnivce Hog v kocke 20 a 2/2 – Neviditelný speciál Zápisník jednoho dinosaura VI. – dinosauří šatník Za plamenem svíčky Halloween is coming Odznáčky – všechny chytit máš! Aneb minisoutěže Žlutého Trimela Podzimní luštění Hog v kocke 20 Jak vyzrát na podzimní depku Skořicoví šneci DIY – 8. díl Tradiční nováčkovský turnaj – shrnutí Nováčkovská výprava Šokující záhada: Hrad zmizel! Konspirační teoretici (ne)mají jasno! Jejej, něco se pokazilo! Tenkrát na Západě – shrnutí 4. a 5. kola Příčná kombinatorika IV – Zpátky do školy Knižní klub u Trimela – Šikmý kostel TNT2024: Třetí úkol Bertranda Hooki: „Očividne sú na škole mocné kúzla, čo menia plány.“ Ohlédnutí za Tenkrát na Západě – Statistiky, body a střípky ze zákulisí TNT2024: Druhý úkol Školní rok Léto 2024 Tenkrát na Západě – shrnutí 3. kola Mrzispárský večírek II. aneb Kterak jsme ztratili Tesáka TNT2024: První úkol Tradiční nováčkovský turnaj 2024 Emoji na Hradě VI. Tenkrát na Západě – Epilog Pět odstínů léta – zážitky Pět odstínů léta – seriály Tenkrát na Západě – shrnutí druhého kola Tenkrát na Západě – Kde domov můj Tři soudky radí 11 Pět odstínů léta – filmy Tenkrát na Západě – Po bouři Viridis Am Reevesová: „Měla jsem systém, krásně fungoval, dokud se nerozpadl.“ Pět odstínů léta – Letní laskominy Tenkrát na Západě – shrnutí prvního kola Tenkrát na Západě – Do boje! Vlzivolský večílek Hemzy vol. 3 Pět odstínů léta – knihy Tenkrát na Západě – Morální dilema PON – Pod Osm Nejdu Zápisník jednoho dinosaura V – Dinosaurus na koštěti Petronela Uječená: Na jeden den duchem Tenkrát na Západě – Na cestě Tenkrát na Západě Za hranice kouzelného světa – II. část Kagíkování – Alchymista I. a II. Za hranice kouzelného světa – I. část Kagíkování – Bystrozor II. Knižní beseda Příčná kombinatorika III – Famfrpál Amanda Wright: „Nevyhrožuju, neslibuju, neuplácím.“ Dungeons&Dragons aneb Každý může být hrdinou I. Tři soudky radí 10 Magické podniky I. Jezevci na cestách aneb Žlutý sraz v Praze Hog v kocke 19 a 3/4 – Protože smíchu není nikdy dost Hog v kocke 19 – Kagíci? Kagíci! Jak jste tvořili frázevoloviny, a jak to s nimi dopadlo Jak to dopadlo s Březnovou knižní šifrou Rose Daninatali: „Jezevci, těšte se, až vás zase proberu ze zimního spánku.“ Cesta za pokladem LS2024 Mrzimorské výstřelky aneb co všechno z nás zase vypadlo Sebechvála nám nesmrdí aneb Jak dopadly trimelesí ódy Žlutá, kam se podíváš… Teda pardon, zelená?! Měsíc knihy DIY – 7. díl Zápisník jednoho dinosaura IV – Ať žijí technologie (aneb při čem všem jste byli zároveň na hradě) Malé, Malej, Malučký… Princ Hog v kocke 18 – Nový školní rok Březnová knižní šifra Žlutého Trimela Nováčkovská výprava pro Magíka Připravit k luštění – Březnová knižní šifra Žlutého Trimela na obzoru! Příčná kombinatorika II – Vetešnictví u Kšeftaře Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter Vzestup Smrtijedů Valentýnské menu DIY – 6. díl Zápisník jednoho dinosaura 3 – Výzva tajemného kloboukového semináře 13 otázek pro profíky Enid Bloom: „Musím říct, že mi to otevřelo oči.“ Hog v kocke 17 – Kagíci Sprosté slovo na šest? Příčná kombinatorika 2024 – Co nás čeká a nemine I. Silvestrovské hemzulky Hog v kocke 16 – Vánoční smíchmajstr Vánoce, Vánoce, přicházejí Vánoční pohyblivé obrázky II – seriály Mrzimorský vánoční playlist Trimeles na cestách – kam za vánoční atmosférou? Vánoční pohyblivé obrázky Hog v kocke 15 – Školní rok v plném proudu Velká vánoční stávka Zápisník jednoho dinosaura 2 – Paměť není, co bývala Mrzimor získal magíka s názvem „Veselá kopa“ Vánoční dárky za hubičku DIY – 5. díl Cesta za pokladem ZS24

Poradna u Trimela, Žluté postřehy + rady a tipy

Letem Soubojovým světem  III.

 

A jedeme dál. Konkrétně do sklepení.

Hodně z vás je sklepením tak či onak fascinováno. Je to tajemné místo, kam se dostanete buď za trest nebo díky odvaze. Za trest… není o co stát. Ze sklepení toho moc neuvidíte. Snad jen tři stěny a jedny zavřené dveře. Ale odvážnému Sklepení přeje. Většinou…

Takže pojďte a nechte se fascinovat. Stojí to za to.

 

První patro

 

První patro je samozřejmě to první, do kterého se vám otevřou dveře, když splníte pár základních podmínek.

 

1). Budete regulérní student minimálně 3. ročníku

2). Budete majitelem hůlky

3). Budete majitelem dvou základních klíčů od sklepení. Starého rezavého klíče a Klíče šklebícího se démona.

4). Budete majitelem brku a pergamenu, protože si uděláte průzkum Sklepení a jakousi orientační mapu, abyste věděli, kam příště jít.

 

Mapa Sklepení je mimořádně důležitá věc a radím všem, aby jí věnovali velkou pozornost. Sklepení není jen chodba a dveře. Sklepení je změť chodeb a dveří. Když zabloudíte, taky už se nemusíte nikdy najít a pak vás my – šťastnější, dostaneme od nějaké potvory ve formě kostní drtě. A to teda není žádná výhra ani pro vás ani pro nás.

Takže se koukejte laskavě neztrácet! Kapišto?

 

Ale vrátíme se na začátek.

Díky vašemu úsilí a štědrosti profesorů, jste se právě úspěšně dostali do třetího ročníku a tím pádem můžete jít do Sklepení. Okamžitě si seženete potřebný pár klíčů (pokud je už nemáte dávno v majetku) a hurá k těm zamčeným dveřím, vypořádat si to s první příšerou.

 

STOP!

 

Zastavte se! Tohle je prostě pitomost. Se základními sedmi kouzly a 10 E jste marní. Jste pro první potvůrku sklepení jen rozcvička.

Je mi jasné, že nejméně polovina z vás to půjde stejně zkusit. Budiž. On se Chrobák potřebuje občas protáhnout.

Mnohem rozumnější je ale počkat. Procházet si sklepení, dělat si mapu a zatím pěkně sbírat zkušenosti v soubojáku, abyste si mohli „koupit“ lepší a účinnější kouzla. S nimi pak máte šanci.

Nezapomínejte, že v zápasech hraje roli i vaše nebezpečnost. A čím víc proher, tím nižší nebezpečnost. Strategičtější je, jít na potvory ve Sklepení dobře připravený.

 

Já vám samozřejmě nemohu říct, co si máte na Chrobáka připravit. Teda… mohu, ale neřeknu. Tohle si musí projít každý sám, protože teprve pak je to ta pravá legrace.

Jedno vám ale povím… po Chrobákovi přijdou mnohem těžší potvory. Mnohem, mnohem těžší.

Narazíte tam na… a pak taky na… několikrát dostanete na zadek od… nebo od… a úplně na konci na vás ke všemu čeká Nemrtvák!!

No dobře, dobře… V prvním patře na vás čeká Zombie, Rarach, Minotaur, dokonce Kyklop a to je sakra oříšek, nenechte se mýlit jeho jedním okem. Golem,  Sukuba ( všichni víme, co dokáže), Osidlo, Bezhlavý rytíř a mnoho dalších. No a ten Nemrtvák, že?

Nemrtvák! U Merlina, jak porazit něco, co není živé ani mrtvé?! Těžko! Hooodně těžko!

 

Takže moje rada zní: Sbírejte zkušenosti, kupujte nová kouzla a E, cvičte se, postupujte v koncentracích a bojujte. První patro je na tohle všechno nejlepší. Nic si nedělejte z toho, že právě v prvním patře dostanete nejvíc na frak. Nejste sami. Dostali jsme tam na frak všichni, ale první patro nás naučilo bojovat. Naučilo nás ovládat taktiku, techniku i sílu a odvahu, kdy se se zatnutými zuby vracíte pořád a pořád a pořád, dokud nevyhrajete. A tak to má být.

 

V dalším díle společně zkusíme nahlédnout do druhého patra. Tak se už těším a jako vždy… dotazy do komentářů ;o)

 

Andy

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*