Trimeles / Poradna u Trimela / Letem Soubojovým světem  III.
Udílení novinářských cen – Šťastný galeon a Sázky Kytice – prázdninové soutěžení Hog v kocke – 7. část – Žlutý humor S jezevci o patronaci Susanino překladové okénko, díl 1. Cassiopea Zmklká: „Sklenici mám vždy napůl plnou!“ Deskohráčův stolek: Tajuplné Říše Cassiopea Zmlklá a návrhařina Lososi na hradě Jak se (ne)ztratit v rybím těle Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter: Boj o Bradavice Závěrečná slavnost – modní policie Záblesky z Letňáku 21: Střelci a odrážeči Záblesky z Letňáku 21: Zachraň se, kdo nemůžeš Žlutý koutek Petromily – Červen Elfové a šmelfové Deskohráčův stolek: Draftosaurus V čem trénují žlutí? Kouzelné HOG Velikonoce Žlutý koutek Petromily – DUBEN Vzpomínáme na Velikonoce Švihnout a mávnout Deskohráčův stolek: Arboretum Dubnová usměvavá výzva Rok ve fialové Zápisky Tlustého Mnicha Velikonoční vybarvování Famfrpálová profiliga bude. Ale… Nejlepší jezevčí „kolejňáky“ Žlutý koutek Petromily – Březen Helen Miltonová: Oddělala jsem dvě šéfredaktorky! Vyhlášení soutěže ke Dni Mazlíčků Závěrečný kolejní večírek Žluté duše ve fialovém hábitu – Marylin Cuthbert Žlutý koutek Petromily – únor Zimní nováčkovská záchranná mise SELINA GARCIA: Budu tu strašit tak dlouho, dokud nezískáme Famfrpálový pohár!  Soutěž ke Dni mazlíčků! Vzpomínáme na Letňáček…. Tři soudky radí 9 THEODOR MUDD – Co dává v noci pod postel svým svěřencům? Nováčkovská tipovačka aneb co si představuji pod…. TST – 8. úkol Halloweenský večírek TST – 7. úkol TST – 6. úkol Halloweenská výprava za bezhlavým jezdcem TST – 5. úkol TST – 4. úkol TST – 3. úkol TST – 2.úkol TST – 1. úkol Netradiční rozhovor s profesory TNT je zpět a přináší sebou Bratříčka Není jezevec jako jezevec Korunami stromů a ještě dál aneb nováčkovská výprava do lesa je za námi Chvilka s jezevčími nováčky Cesta žlutých jednorožců Stezka prdících obrů Letní seminář počtvrté: Písmena, číslice, čáry a máry Letní seminář potřetí: Kouknu a vidím Letní seminář podruhé: Obětujte mi kus… Letní seminář poprvé: Hopity hop Jak jsem poprvé zakotvila na ošetřovně Večírek na závěr roku S kapesníčkem v ruce aneb budete nám chybět… Má první kolejní výprava aneb jak se pojídají škrny Tučňákoland Básnička věnována Mrzimorské koleji k Mezinárodnímu dni skřítků Rozhovor se studentkami B4 – 2.díl Holky, držíme vám palce! Rozhovor se studentkami bojujícími v B4 Do západu slunce na křídlech Gryfů Mrazivá výprava ze teplem Připomeňte si s námi Albu Jacquelin Velikonoční pondělí na hradě Mrzimorští nováčci a famfrpál Patricia, Klotylda, Susan a Cassiopea : Čtyři mrzimorské bojovnice Filmový večírek Mrzimorský rituál pro nováčky Tři soudky radí 8 Bomba na hradě! Přišla osobnost, kterou nikdo nečekal!! Představujeme nováčky Nástrahy soubojového klubu Na tom není nic vtipného! V. Závěrečný večírek šíleného roku Na tom není nic vtipného! IV. Jaká byla cesta za pohárem? Na tom není nic vtipného! III. Selina Garcia o postu kapitánky: Nebyla jsem si jistá, zda se na tu funkci vůbec hodím Záchranná jezevčí mise Z deníku adoptovaného jezevce …. II. část Zima 2020 : Pohľad z druhého miesta Rekord sezony: Trénink, který trval tři hodiny! Cirque du magique – očami návštevníkov Vianočná výprava do lesa Móda Ohnivého dne Výprava očima nováčků: Na bobří hráz a ještě dál Tři soudky radí 7 Jezevci na tripu… do lesa

Poradna u Trimela, Žluté postřehy + rady a tipy

Letem Soubojovým světem  III.

 

A jedeme dál. Konkrétně do sklepení.

Hodně z vás je sklepením tak či onak fascinováno. Je to tajemné místo, kam se dostanete buď za trest nebo díky odvaze. Za trest… není o co stát. Ze sklepení toho moc neuvidíte. Snad jen tři stěny a jedny zavřené dveře. Ale odvážnému Sklepení přeje. Většinou…

Takže pojďte a nechte se fascinovat. Stojí to za to.

 

První patro

 

První patro je samozřejmě to první, do kterého se vám otevřou dveře, když splníte pár základních podmínek.

 

1). Budete regulérní student minimálně 3. ročníku

2). Budete majitelem hůlky

3). Budete majitelem dvou základních klíčů od sklepení. Starého rezavého klíče a Klíče šklebícího se démona.

4). Budete majitelem brku a pergamenu, protože si uděláte průzkum Sklepení a jakousi orientační mapu, abyste věděli, kam příště jít.

 

Mapa Sklepení je mimořádně důležitá věc a radím všem, aby jí věnovali velkou pozornost. Sklepení není jen chodba a dveře. Sklepení je změť chodeb a dveří. Když zabloudíte, taky už se nemusíte nikdy najít a pak vás my – šťastnější, dostaneme od nějaké potvory ve formě kostní drtě. A to teda není žádná výhra ani pro vás ani pro nás.

Takže se koukejte laskavě neztrácet! Kapišto?

 

Ale vrátíme se na začátek.

Díky vašemu úsilí a štědrosti profesorů, jste se právě úspěšně dostali do třetího ročníku a tím pádem můžete jít do Sklepení. Okamžitě si seženete potřebný pár klíčů (pokud je už nemáte dávno v majetku) a hurá k těm zamčeným dveřím, vypořádat si to s první příšerou.

 

STOP!

 

Zastavte se! Tohle je prostě pitomost. Se základními sedmi kouzly a 10 E jste marní. Jste pro první potvůrku sklepení jen rozcvička.

Je mi jasné, že nejméně polovina z vás to půjde stejně zkusit. Budiž. On se Chrobák potřebuje občas protáhnout.

Mnohem rozumnější je ale počkat. Procházet si sklepení, dělat si mapu a zatím pěkně sbírat zkušenosti v soubojáku, abyste si mohli „koupit“ lepší a účinnější kouzla. S nimi pak máte šanci.

Nezapomínejte, že v zápasech hraje roli i vaše nebezpečnost. A čím víc proher, tím nižší nebezpečnost. Strategičtější je, jít na potvory ve Sklepení dobře připravený.

 

Já vám samozřejmě nemohu říct, co si máte na Chrobáka připravit. Teda… mohu, ale neřeknu. Tohle si musí projít každý sám, protože teprve pak je to ta pravá legrace.

Jedno vám ale povím… po Chrobákovi přijdou mnohem těžší potvory. Mnohem, mnohem těžší.

Narazíte tam na… a pak taky na… několikrát dostanete na zadek od… nebo od… a úplně na konci na vás ke všemu čeká Nemrtvák!!

No dobře, dobře… V prvním patře na vás čeká Zombie, Rarach, Minotaur, dokonce Kyklop a to je sakra oříšek, nenechte se mýlit jeho jedním okem. Golem,  Sukuba ( všichni víme, co dokáže), Osidlo, Bezhlavý rytíř a mnoho dalších. No a ten Nemrtvák, že?

Nemrtvák! U Merlina, jak porazit něco, co není živé ani mrtvé?! Těžko! Hooodně těžko!

 

Takže moje rada zní: Sbírejte zkušenosti, kupujte nová kouzla a E, cvičte se, postupujte v koncentracích a bojujte. První patro je na tohle všechno nejlepší. Nic si nedělejte z toho, že právě v prvním patře dostanete nejvíc na frak. Nejste sami. Dostali jsme tam na frak všichni, ale první patro nás naučilo bojovat. Naučilo nás ovládat taktiku, techniku i sílu a odvahu, kdy se se zatnutými zuby vracíte pořád a pořád a pořád, dokud nevyhrajete. A tak to má být.

 

V dalším díle společně zkusíme nahlédnout do druhého patra. Tak se už těším a jako vždy… dotazy do komentářů ;o)

 

Andy

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*