Trimeles / Poradna u Trimela / Letem Soubojovým světem  III.
Mrzimor získal magíka s názvem „Veselá kopa“ Vánoční dárky za hubičku DIY – 5. díl Cesta za pokladem ZS24 Pohřešuje se! Pomoz zatoulaným strašidlům najít cestu domů Last minute halloweenský kostým v Hog stylu Halloweenská křížovka plná (nejen) strašidel Moudra z čarostavů Podzimní tvoření DIY – 4. díl Luna Goshawk: „Očakávania boli, zatiaľ sa mi plnia a možno aj prevyšujú.“ Zápisník jednoho dinosaura – Rozmrazená, ale plešatá Rekapitulace Celoletní úkoly Prokletí termínové neděle Hog v kocke – 14. část – Zpátky do lavic! Ohlédnutí za TNT Rekapitulace Nisqa TNT: Úkol třetí Olivia Wines: „O Mrzimor se nebojím, my si poradíme.“ Směnárna na planetě Meeraha TNT: Úkol druhý TNT: Úkol první Rekapitulace Umubumbe Tradiční nováčkovský turnaj je zpět! Planeta Nisqa Rekapitulace Gezegen Prázdninové pohodové poslouchání: Potterovský podcast Emoji na Hradě V. Rekapitulace Domicilium Planeta Umubumbe Planeta Gezegen Jak probíhalo slavnostní ukončení školního roku u jezevců? Domovská planeta Domicilium Vesmírná odysea – mise začíná Vesmírná odysea Hog v kocke – 13. část – Souboják vol. 2 Harry Potter storkát jinak aneb jak očaroval mudlovskou literaturu Potter opustil ministerstvo, je teď ragbista Hog v kocke – 13. část – Souboják Souboj se stylem Famfrpálové perličky Jak se v Mrzimoru nosí NiT? Hogwarts Legacy Stále vzpomínám na Albínku Rozhovor s Ivy Emersonovou: „Mrzimor je moje srdeční záležitost.“ Rozporuplné pocity aneb jak se těšíme na nový HP seriál Remake, o který nikdo nestál – co se ví o novém seriálu Harry Potter Hog v kocke – 12. část – Umíme se sobě zasmát Tom Felton: Beyond the Wand Jarní dekorace DIY – 3. díl Deskohráčův stolek: Takenoko a rozšíření Panďátka Mrzimor napříč jazyky Jaké je býti nejbohatší v Mrzimoru? Žluté duše ve fialovém hábitu – Oresta McCollin Vianueva Hog v kocke – 11. část – Hradní novinky 13 otázek nejen pro shopaholiky Deskohráčův stolek: Architekti Západního království Novoroční vybarvování – vyhlášení Zimní dekorace DIY – 2. díl Famfrpálová sezóna zima 2023 Novoroční vybarvování Novoroční přání 2023 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 2/2 Jezevci přejí Veselé Vánoce Jak se v Mrzimoru nosí Vánoce? 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 1/2 Zase (ne) zkouškujeme! Jak se v Mrzimoru nosí žlutá? Vánoční dekorace DIY – 1.díl Copak by jen kluběnky nosily? Jak se v Mrzimoru nosí Halloween? Halloween zaneprázdněné čarodějnice Famfrpálové tréninky v plném proudu 13 otázek pro seriálové fanatiky Magie kaštanů Zhodnocení Mrziaukce Zima 2022 Hog v kocke – 10. část – Tahali jste? Žluté duše ve fialovém hábitu – Tadäus Trottertickler 13 otázek pro filmové fajnšmekry Kytice- vyhodnocení a shrnutí Co se to kolem, ve světě mudlů, děje? Emoji na Hradě IV. Kytice- úkol osmý 13 otázek pro (ne)knihomoly Emoji na hradě III. Kytice- úkol sedmý Pohádka od Soptíka: O děsivém drakovi Emoji na hradě II. Kytice- úkol šestý Celohradní dražba 2022 Emoji na hradě Kytice- úkol pátý Tery Poe, Ben Gobha: „Trénink je společenská událost.“ Kytice- úkol čtvrtý Hog v kocke – 9. část – Ještěže jsou prázdniny Kytice- úkol třetí Jak si stojí jezevci na poli hradní novinařiny? Kytice- úkol druhý Hog v kocke – 8. část – Máme rádi famfrpál Jezevci a soutěže Kytice- úkol první Udílení novinářských cen – Šťastný galeon a Sázky

Poradna u Trimela, Žluté postřehy + rady a tipy

Letem Soubojovým světem  III.

 

A jedeme dál. Konkrétně do sklepení.

Hodně z vás je sklepením tak či onak fascinováno. Je to tajemné místo, kam se dostanete buď za trest nebo díky odvaze. Za trest… není o co stát. Ze sklepení toho moc neuvidíte. Snad jen tři stěny a jedny zavřené dveře. Ale odvážnému Sklepení přeje. Většinou…

Takže pojďte a nechte se fascinovat. Stojí to za to.

 

První patro

 

První patro je samozřejmě to první, do kterého se vám otevřou dveře, když splníte pár základních podmínek.

 

1). Budete regulérní student minimálně 3. ročníku

2). Budete majitelem hůlky

3). Budete majitelem dvou základních klíčů od sklepení. Starého rezavého klíče a Klíče šklebícího se démona.

4). Budete majitelem brku a pergamenu, protože si uděláte průzkum Sklepení a jakousi orientační mapu, abyste věděli, kam příště jít.

 

Mapa Sklepení je mimořádně důležitá věc a radím všem, aby jí věnovali velkou pozornost. Sklepení není jen chodba a dveře. Sklepení je změť chodeb a dveří. Když zabloudíte, taky už se nemusíte nikdy najít a pak vás my – šťastnější, dostaneme od nějaké potvory ve formě kostní drtě. A to teda není žádná výhra ani pro vás ani pro nás.

Takže se koukejte laskavě neztrácet! Kapišto?

 

Ale vrátíme se na začátek.

Díky vašemu úsilí a štědrosti profesorů, jste se právě úspěšně dostali do třetího ročníku a tím pádem můžete jít do Sklepení. Okamžitě si seženete potřebný pár klíčů (pokud je už nemáte dávno v majetku) a hurá k těm zamčeným dveřím, vypořádat si to s první příšerou.

 

STOP!

 

Zastavte se! Tohle je prostě pitomost. Se základními sedmi kouzly a 10 E jste marní. Jste pro první potvůrku sklepení jen rozcvička.

Je mi jasné, že nejméně polovina z vás to půjde stejně zkusit. Budiž. On se Chrobák potřebuje občas protáhnout.

Mnohem rozumnější je ale počkat. Procházet si sklepení, dělat si mapu a zatím pěkně sbírat zkušenosti v soubojáku, abyste si mohli „koupit“ lepší a účinnější kouzla. S nimi pak máte šanci.

Nezapomínejte, že v zápasech hraje roli i vaše nebezpečnost. A čím víc proher, tím nižší nebezpečnost. Strategičtější je, jít na potvory ve Sklepení dobře připravený.

 

Já vám samozřejmě nemohu říct, co si máte na Chrobáka připravit. Teda… mohu, ale neřeknu. Tohle si musí projít každý sám, protože teprve pak je to ta pravá legrace.

Jedno vám ale povím… po Chrobákovi přijdou mnohem těžší potvory. Mnohem, mnohem těžší.

Narazíte tam na… a pak taky na… několikrát dostanete na zadek od… nebo od… a úplně na konci na vás ke všemu čeká Nemrtvák!!

No dobře, dobře… V prvním patře na vás čeká Zombie, Rarach, Minotaur, dokonce Kyklop a to je sakra oříšek, nenechte se mýlit jeho jedním okem. Golem,  Sukuba ( všichni víme, co dokáže), Osidlo, Bezhlavý rytíř a mnoho dalších. No a ten Nemrtvák, že?

Nemrtvák! U Merlina, jak porazit něco, co není živé ani mrtvé?! Těžko! Hooodně těžko!

 

Takže moje rada zní: Sbírejte zkušenosti, kupujte nová kouzla a E, cvičte se, postupujte v koncentracích a bojujte. První patro je na tohle všechno nejlepší. Nic si nedělejte z toho, že právě v prvním patře dostanete nejvíc na frak. Nejste sami. Dostali jsme tam na frak všichni, ale první patro nás naučilo bojovat. Naučilo nás ovládat taktiku, techniku i sílu a odvahu, kdy se se zatnutými zuby vracíte pořád a pořád a pořád, dokud nevyhrajete. A tak to má být.

 

V dalším díle společně zkusíme nahlédnout do druhého patra. Tak se už těším a jako vždy… dotazy do komentářů ;o)

 

Andy

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*