Trimeles / Poradna u Trimela / Letem Soubojovým světem II.
Kagíkování – Bystrozor II. Knižní beseda Příčná kombinatorika III – Famfrpál Amanda Wright: „Nevyhrožuju, neslibuju, neuplácím.“ Dungeons&Dragons aneb Každý může být hrdinou I. Tři soudky radí 10 Magické podniky I. Jezevci na cestách aneb Žlutý sraz v Praze Hog v kocke 19 a 3/4 – Protože smíchu není nikdy dost Hog v kocke 19 – Kagíci? Kagíci! Jak jste tvořili frázevoloviny, a jak to s nimi dopadlo Jak to dopadlo s Březnovou knižní šifrou Rose Daninatali: „Jezevci, těšte se, až vás zase proberu ze zimního spánku.“ Cesta za pokladem LS2024 Mrzimorské výstřelky aneb co všechno z nás zase vypadlo Sebechvála nám nesmrdí aneb Jak dopadly trimelesí ódy Žlutá, kam se podíváš… Teda pardon, zelená?! Měsíc knihy DIY – 7. díl Zápisník jednoho dinosaura IV – Ať žijí technologie (aneb při čem všem jste byli zároveň na hradě) Malé, Malej, Malučký… Princ Hog v kocke 18 – Nový školní rok Březnová knižní šifra Žlutého Trimela Nováčkovská výprava pro Magíka Připravit k luštění – Březnová knižní šifra Žlutého Trimela na obzoru! Příčná kombinatorika II – Vetešnictví u Kšeftaře Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter Vzestup Smrtijedů Valentýnské menu DIY – 6. díl Zápisník jednoho dinosaura 3 – Výzva tajemného kloboukového semináře 13 otázek pro profíky Enid Bloom: „Musím říct, že mi to otevřelo oči.“ Hog v kocke 17 – Kagíci Sprosté slovo na šest? Příčná kombinatorika 2024 – Co nás čeká a nemine I. Silvestrovské hemzulky Hog v kocke 16 – Vánoční smíchmajstr Vánoce, Vánoce, přicházejí Vánoční pohyblivé obrázky II – seriály Mrzimorský vánoční playlist Trimeles na cestách – kam za vánoční atmosférou? Vánoční pohyblivé obrázky Hog v kocke 15 – Školní rok v plném proudu Velká vánoční stávka Zápisník jednoho dinosaura 2 – Paměť není, co bývala Mrzimor získal magíka s názvem „Veselá kopa“ Vánoční dárky za hubičku DIY – 5. díl Cesta za pokladem ZS24 Pohřešuje se! Pomoz zatoulaným strašidlům najít cestu domů Last minute halloweenský kostým v Hog stylu Halloweenská křížovka plná (nejen) strašidel Moudra z čarostavů Podzimní tvoření DIY – 4. díl Luna Goshawk: „Očakávania boli, zatiaľ sa mi plnia a možno aj prevyšujú.“ Zápisník jednoho dinosaura – Rozmrazená, ale plešatá Rekapitulace Celoletní úkoly Prokletí termínové neděle Hog v kocke – 14. část – Zpátky do lavic! Ohlédnutí za TNT Rekapitulace Nisqa TNT: Úkol třetí Olivia Wines: „O Mrzimor se nebojím, my si poradíme.“ Směnárna na planetě Meeraha TNT: Úkol druhý TNT: Úkol první Rekapitulace Umubumbe Tradiční nováčkovský turnaj je zpět! Planeta Nisqa Rekapitulace Gezegen Prázdninové pohodové poslouchání: Potterovský podcast Emoji na Hradě V. Rekapitulace Domicilium Planeta Umubumbe Planeta Gezegen Jak probíhalo slavnostní ukončení školního roku u jezevců? Domovská planeta Domicilium Vesmírná odysea – mise začíná Vesmírná odysea Hog v kocke – 13. část – Souboják vol. 2 Harry Potter storkát jinak aneb jak očaroval mudlovskou literaturu Potter opustil ministerstvo, je teď ragbista Hog v kocke – 13. část – Souboják Souboj se stylem Famfrpálové perličky Jak se v Mrzimoru nosí NiT? Hogwarts Legacy Stále vzpomínám na Albínku Rozhovor s Ivy Emersonovou: „Mrzimor je moje srdeční záležitost.“ Rozporuplné pocity aneb jak se těšíme na nový HP seriál Remake, o který nikdo nestál – co se ví o novém seriálu Harry Potter Hog v kocke – 12. část – Umíme se sobě zasmát Tom Felton: Beyond the Wand Jarní dekorace DIY – 3. díl Deskohráčův stolek: Takenoko a rozšíření Panďátka Mrzimor napříč jazyky Jaké je býti nejbohatší v Mrzimoru? Žluté duše ve fialovém hábitu – Oresta McCollin Vianueva Hog v kocke – 11. část – Hradní novinky 13 otázek nejen pro shopaholiky Deskohráčův stolek: Architekti Západního království Novoroční vybarvování – vyhlášení

Soubojový klub II.

Jak to je dál? Jak to vypadá v soubojáku, když se probojujete prvními zápasy a naučíte se první nová kouzla? Jak se dostanete na vyšší stupně, k vyšším koncentracím a vyšší bojovnosti? Co je lepší? Sbírat kouzla nebo si hamonit novou E?

Dnes si o tom popovídáme.

 

Otázky nikdo z vás neměl (asi jsem to napsal dostatečně srozumitelně nebo vás to naopak nezaujalo ;o)) ), čímž se tím nemusíme zdržovat a jdeme rovnou na věc.

 

Takže…

 

Vezmeme to popořadě.

V prvním článku jsem vám řekl, co vás čeká, až se dostanete do třetího ročníku a přístup do soubojáku a sklepení se vám otevře. Řekli jsme si, že máte jistý počet (7) základních kouzel a že další kouzla si můžete „koupit“ stejně jako si můžete „koupit“ další E.

Co je výhodnější?

Pokud na tom budete stejně, jako jsem byl já, pak z vás bude hromádka nervů, která by chtěla všechno naráz.

Věřte mi, nejde to.  Raději si sedněte a uvažujte.

  • Když si za těžce vydobyté zkušenosti koupíte nová kouzla, získáte tím větší pravděpodobnost výhry.
  • Když si za ně koupíte E, získáte možnost zápasit vícekrát.

A teď, babo raď!

 

Ale tohle je plně na vás, takže se posuneme dál a budeme věřit, že jste se rozhodli správně a jste připravení na postup výš.

 

Ale než se tam rozeběhneme, vysvětlím vám ještě pár termínů, s kterými se setkáte.

  • Quickslot – je jakýsi zásobník, do kterého si vybíráte kouzla podle vlastní volby. Jak později zjistíte, ne každé kouzlo se vám vždy hodí (a některá se vám nehodí skoro nikdy) a je tedy zbytečné je s sebou tahat. Quickslot vám slouží právě k tomu, abyste u sebe měli jen ta správná kouzla, která skutečně chcete. Quickslotů můžete mít hromadu (POZOR všechno se v soubojáku „kupuje“ a platí se v expech). Můžete mít jeden výukový, jeden bojový, jeden obranný a jeden třeba jen srandičkový. Je to jen na vás. Minimální množství kouzel v Quickslotu je 10.
  • Aspekt – aspekty jsou jedna velká neznámá (je to speciální postavení planet), která vám během souboje dokáže pěkně znepříjemnit (nebo zpříjemnit, ale to vzácně) život. Je pravda, že když se je člověk naučí a umí je využívat, dá se to, ale většinou se u nich trochu vzteknete :o))
  • Míra nebezpečnosti – se odvíjí od prohraných a vyhraných soubojů. Je logické, že čím víc vyhraných, tím nebezpečnější jste.
  • Hůlka – jo, tohle znáte, ale je dobře vědět, že od určitého množství získaných zkušeností, si můžete koupit hůlku novou, která má jisté výhody a dovednosti. Více na PU u pana Ollivandera.

 

Je toho ještě víc, ale musíme jít dál. Tohle si přečtete v Síni Theorika, kde vám to vysvětlí lépe než já.

 

Takže č. II.

 

Když budete dostatečně aktivně soubojovat (to slovo je strašné, takže budeme raději do budoucna používat obyčejné „bojovat“), nasbíráte dost zkušeností na koupi vhodných kouzel a E, můžete postoupit výš. Tedy do II. kategorie neboli získat koncentraci II. stupně.

Ono to v podstatě není vůbec těžké, protože na postup vám stačí vlastnit po jednom kouzlu od jednotlivých živlů plus astrál, plus nějaké ty zkušenosti navíc, protože i postup si musíte pěkně zaplatit – culí se na ně a chřestí pomyslným měšcem expů

Živly známe všichni, že? Voda, oheň, vzduch a země. Astrál je cosi mystického. Cosi mezi nebem a zemí takzvaně.

V soubojáku je máme hezky označené barvičkami. Červená je oheň, modrá je voda, bílá pak vzduch, zelená je země a astrál je fialový.

Když se vám tohle všechno povede a koupíte si II. koncentraci, otevře se vám přístup k novým, silnějším kouzlům. A samozřejmě také ke kolejnímu kouzlu, na které nepotřebujete svitek ani okoukání, ale máte ho automaticky.

 

Kouzel II. koncentrace je méně než jedničkových, a když je v soubojáku nebo ve sklepení použijete, musíte použít následně dvě jedničková, abyste si koncentraci doplnili. Proto je logicky nejvíce kouzel jedničkových a nejméně trojkových.

 

Pro postup do III. skupiny neboli získání koncentrace III. stupně, platí v podstatě to samé jako u dvojky.

 Opět musíte vlastnit po jednom kouzle od každého jednotlivého živlu plus astrál, ale tato kouzla už musí mít II. stupeň koncentrace a u astrálu je ve II. koncentraci pouze jediné kouzlo ;o)

Pokud splníte i tuto podmínku, stává se z vás kouzelník s možností  být vládcem Hurikánů, Zemětřesení, Ohnivých koulí nebo Ledové bouře. Povolávat si na pomoc Bedřicha (Beholdra) nebo Démona…

Zkrátka, jste machr!!

 

 

Takže č. III.

 

Milí machři, uvidíme se příště u dílu o Sklepení. Hezký den a pokud byste chtěli něco vědět, pište ;o)

 

Andy

2 komentáře

  1. Nicholas 12. 12. 2017 20:12

    děkuju, andy, za váš článek. a měl bych otázku! :)) od kolika zkušeností/kouzel, nebo jaké koncentrace, byste člověku doporučil jít do sklepení bojovat s příšerami? podle čeho byste řekl, že je ten správný čas? a co by měl dělat jistý kolejní ředitel, kterému se nedaří ani na stý pokus přebít nemrtváka?

    budu se těšit na vaši odpověď a onomu kolejnímu to půjdu hned přetlumočit! :D

  2. Andrew 13. 12. 2017 18:31

    Sire, sklepení se budeme věnovat v dalším díle, ale Nemrtvák je odolná potvora. To víte, je nemrtvý a to se ho pak blbě zabíjí :o))
    Ale zkusíme se na to mrknout trochu blíž. Slibuju :o)

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*