Trimeles / Zamyšlení / Nástrahy soubojového klubu
Žlutý koutek Petromily – únor Zimní nováčkovská záchranná mise SELINA GARCIA: Budu tu strašit tak dlouho, dokud nezískáme Famfrpálový pohár!  Soutěž ke Dni mazlíčků! Vzpomínáme na Letňáček…. Tři soudky radí 9 THEODOR MUDD – Co dává v noci pod postel svým svěřencům? Nováčkovská tipovačka aneb co si představuji pod…. TST – 8. úkol Halloweenský večírek TST – 7. úkol TST – 6. úkol Halloweenská výprava za bezhlavým jezdcem TST – 5. úkol TST – 4. úkol TST – 3. úkol TST – 2.úkol TST – 1. úkol Netradiční rozhovor s profesory TNT je zpět a přináší sebou Bratříčka Není jezevec jako jezevec Korunami stromů a ještě dál aneb nováčkovská výprava do lesa je za námi Chvilka s jezevčími nováčky Cesta žlutých jednorožců Stezka prdících obrů Letní seminář počtvrté: Písmena, číslice, čáry a máry Letní seminář potřetí: Kouknu a vidím Letní seminář podruhé: Obětujte mi kus… Letní seminář poprvé: Hopity hop Jak jsem poprvé zakotvila na ošetřovně Večírek na závěr roku S kapesníčkem v ruce aneb budete nám chybět… Má první kolejní výprava aneb jak se pojídají škrny Tučňákoland Básnička věnována Mrzimorské koleji k Mezinárodnímu dni skřítků Rozhovor se studentkami B4 – 2.díl Holky, držíme vám palce! Rozhovor se studentkami bojujícími v B4 Do západu slunce na křídlech Gryfů Mrazivá výprava ze teplem Připomeňte si s námi Albu Jacquelin Velikonoční pondělí na hradě Mrzimorští nováčci a famfrpál Patricia, Klotylda, Susan a Cassiopea : Čtyři mrzimorské bojovnice Filmový večírek Mrzimorský rituál pro nováčky Tři soudky radí 8 Bomba na hradě! Přišla osobnost, kterou nikdo nečekal!! Představujeme nováčky Nástrahy soubojového klubu Na tom není nic vtipného! V. Závěrečný večírek šíleného roku Na tom není nic vtipného! IV. Jaká byla cesta za pohárem? Na tom není nic vtipného! III. Selina Garcia o postu kapitánky: Nebyla jsem si jistá, zda se na tu funkci vůbec hodím Záchranná jezevčí mise Z deníku adoptovaného jezevce …. II. část Zima 2020 : Pohľad z druhého miesta Rekord sezony: Trénink, který trval tři hodiny! Cirque du magique – očami návštevníkov Vianočná výprava do lesa Móda Ohnivého dne Výprava očima nováčků: Na bobří hráz a ještě dál Tři soudky radí 7 Jezevci na tripu… do lesa Krátké příběhy 1 Na tom není nic vtipného! II. Já a můj život 3: První kouzelný rok Konec prázdnin aneb Pojďte si s námi trsnout Z deníku adoptovaného jezevce… Fotografické letní klání – 2. kolo 10 let Harry Potter muzikálu Tři soudky radí 6 Po stopách dinosaurů – Vendesousa Asio Otusová Na tom není nic vtipného! TNT: Výsledky TNT: 10. úkol – Křížovka TNT: 9. úkol – Kouzelnické prázdniny Fotografické letní klání – 1. kolo TNT: 8. úkol – runy TNT: 7. úkol – Ve všem s veršem TNT: 6. úkol – šifra TNT: 5. úkol – Magické místo TNT: 4. úkol – Moje nové zvieratko Tři soudky radí 5 TNT: 3. úkol – Poznáváme HP: Wizards Unite od jedné do patnáctky TNT: 2. úkol – Omalovánky TNT: 1. úkol Osmisměrka Žlutý výšlap na Petřín s nádechem zelenočervené Hekatea Centaurix: Osobnost Hogwarts 2019 Nejžlutější kapitánka – Jenny Layla Gilesová TNT – Tradiční Nováčkovský Turnaj Pohyblivé obrázky: Men In Black: International Rozhovory P&P: Freddy Reddy Sázka se Zmijozelem: kdo má navrch? Rozhovory P&P: Mischel Binghum Léto 2019 očima mrzimorských nováčků Rozhovor: Letní výjezdní seminář

Zamyšlení, Žluté postřehy + rady a tipy

Nástrahy soubojového klubu

Letos se, díky mladé krvi nejen třetího ročníku, dveře Soubojového klubu netrhnou. Jaké nástrahy na ně čekají?

Možná budu říkat něco, co mnozí už znají, nebo pokládají za samozřejmé. Přeci jen soubojový klub je tu nějaký ten rok. Od května roku 2007. Takže se na hradě najde mnoho chrabrých a znalých bojovníků. Přesto pro nás, čerstvé třeťáky, je to něco nového, svěžího, kde se můžeme takříkajíc vyřádit.
Takže jsem si říkal, že by takový malý tahák, základy a pár rad mohly hodit.

Pořiďte si hůlku
Ano, pro jistotu připomínám, že hůlka je velmi důležitá v soubojovém klubu.

Ve více se to lépe soubojuje
…aneb čím více soupeřů, tím více zkušeností.
To dá přece rozum, ale pozor na soupeře. Někteří starší spolužáci či zkušenější profesoři mají kouzla, o kterých se vám ani nezdálo a dokáží vás rozebrat na součástky dřív, než řeknete Souboják. Přesto se najdou i tací, kteří vás rádi naučí nějaké to kouzlo, které budete potřebovat. A věřte mi, budete jich potřebovat mnoho. Nemluvě o tom, že pokud soubojujete často s jednou osobou, případný zisk zkušeností se snižuje.

Učit se, učit se, učit se
…aneb nahraďte méně užitečná kouzla za příhodnější náhrady. Ano, koukám se na tebe, Tmo, ty jedno malé znepříjemnění. Podobně je to i s Rozptyl kouzlo. Tudíž se snažíte okoukat nebo naučit ze svitků tři esenciální kouzla Uzdravení, Spánek a některé Vyvolání.

Proč? Jelikož Uzdravení vám vrátí jednu energii, která slouží i jako váš život. Ale pozor, jen do množství na začátku souboje. Věřte mi, pokud máte k dispozici jen pět, šest energií, je jedno Uzdravení znát.
Spánek vám dá dva tahy, na které soupeř nemůže zareagovat. To je výhoda, kterou opravdu chcete! Hlavně, když jako druhé kouzlo sešlete další Spánek. –začne se ďáblicky smát-
Nakonec jedno z vyvolávání.

Zaplať a přežij
Může se stát, že zpočátku nebudete mít štěstí a nepodaří se vám naučit Uzdravení. Ale nezoufejte! Jsou tu lektvary. Respektive Léčivý dotyk. Podle jeho síly si vyléčíte jeden, dva nebo tři energie. A to se vyplatí! Jen nezapomeňte, že můžete použít jeden lektvar na zápas.
Došla vám energie pro další zápasy? Nevadí, dejte si Ropušníkový dryák a máte šanci padesát na padesát, že se vám  větší část vrátí. V horším případě se odeberete na ošetřovnu. Ale je za to magik, neberte to.
Nakonec opravdová lahůdka pro fajnšmekry, Lektvar Hlavodrtič. Vrátí větší část utracených zkušeností za poslední naučené kouzlo.

Aspekt je tvůj (ne)přítel
Pokud jste započali svojí Cestu, přijdete určitě do styku s aspekty. Tyto obrázky s veselou básničkou uprostřed kolbiště ovlivňují průběh boje, tím že mění pravidla.
Takový Velekněz posiluje léčivá kouzla o jednu energii.
Velká triáda ruší dlouhodobá kouzla. Sbohem štíty, dobrou noc, Spánku, projasni se, Tmo.
Vědma blokuje léčení. Jaká to milá paní.
Válečník zvyšuje útok ohnivým kouzlům. Někdo je holt zapálený pro věc.
Zlatý strom pro změnu zvyšuje účinek vodním a zároveň snižuje účinnost ohnivým kouzlům.
A Smrtihlav poté, co skončí, vám dá jedno zranění. Jaký to milý pán.
Jsou i další, ale jejich účinky si budete muset vyzkoušet na vlastní kůži.

Buďte jako Sněhurka
Čili mějte spoustu zvířecích kamarádů. Netopýry, vosy, krysu, supa a démonickou kočkou. Ti jsou k dispozici pro první koncentraci. Nemusíte mít všechny, tohle nejsou pokémoni, ale pro chtěný efekt je dobré mít aktivní tři. Pročpak? Protože slouží jako „živý štít“ na protivníkova kouzla a kousají za jedno zranění. Ne vždy, záleží na jejich náladě. Tedy až na démonickou kočku, ta kouše za dvě, ale ne tak často, jak bychom chtěli. Také s vámi nejsou do konce zápasu, ale pouhá tři kola. Taktéž můžete mít v jednom kole jen tři. Nakonec mají přednost v zachytávání kouzel před štíty a dalšími obranami. Což se stává menším problémem od patnáctého kola, nebo u některých aspektů, které posilují určité živly. Jelikož vaše vyvolávačka má jeden život a hádejte, koho zasáhne zbývající útok, no přece vás.

Spinkání na vlastní nebezpečí
…aneb nespánkuje, když má protivník aktivní vyvolávačku/y. Jelikož zranění od nich dostáváte ve svém kole, každém kole. Tedy i těch v rámci Spánku. Takže se může stát, že si pod sebou podřežete větev. Totéž platí pro vaše vyvolávání. Je vaše kolo, ale oni nekoušou. Tudíž se připravujete o možný útok z jejich strany.

Nejlepší obrana je útok
Ale jaký? Já osobně dávám přednost Jedové střele. Prochází přes vyvolávání a jako ostatní dává jedno zranění. Sice až v soupeřově kole, přesto je to riziko úměrné zisku. Dále tu jsou další kouzla od každého elementu s jedničkovým útokem. Takže záleží na vás, jakou cestou útoků se po čase vydáte.

Čachry machry s čáry a máry
Když se naučíte nové a momentálně užitečné kouzlo, nezapomeňte si změnit Quickslot. Aby se nestávalo, že vám nebude přicházet, či naopak bude chodit jiné, které využíváte méně.

Je to jen hra
Stává se, že souboj prohrajete. Což nutně nemusela být vaše vina. Mohl padnout vám nevyhovující aspekt. Nepřicházet potřebná kouzla. V soubojovém klubu hraje velkou roli náhoda. Tudíž nevěšte hlavu a zkuste své štěstí příště, naučte se nové kouzlo, zeptejte se staršího spolužáka, co by mohlo fungovat a předem si rozmýšlejte,  jaká kouzla vlastně chcete užívat. 

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*