Trimeles / Zamyšlení / Nástrahy soubojového klubu
Zápisník jednoho dinosaura IV – Ať žijí technologie (aneb při čem všem jste byli zároveň na hradě) Malé, Malej, Malučký… Princ Hog v kocke 18 – Nový školní rok Březnová knižní šifra Žlutého Trimela Nováčkovská výprava pro Magíka Připravit k luštění – Březnová knižní šifra Žlutého Trimela na obzoru! Příčná kombinatorika II – Vetešnictví u Kšeftaře Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter Vzestup Smrtijedů Valentýnské menu DIY – 6. díl Zápisník jednoho dinosaura 3 – Výzva tajemného kloboukového semináře 13 otázek pro profíky Enid Bloom: „Musím říct, že mi to otevřelo oči.“ Hog v kocke 17 – Kagíci Sprosté slovo na šest? Příčná kombinatorika 2024 – Co nás čeká a nemine I. Silvestrovské hemzulky Hog v kocke 16 – Vánoční smíchmajstr Vánoce, Vánoce, přicházejí Vánoční pohyblivé obrázky II – seriály Mrzimorský vánoční playlist Trimeles na cestách – kam za vánoční atmosférou? Vánoční pohyblivé obrázky Hog v kocke 15 – Školní rok v plném proudu Velká vánoční stávka Zápisník jednoho dinosaura 2 – Paměť není, co bývala Mrzimor získal magíka s názvem „Veselá kopa“ Vánoční dárky za hubičku DIY – 5. díl Cesta za pokladem ZS24 Pohřešuje se! Pomoz zatoulaným strašidlům najít cestu domů Last minute halloweenský kostým v Hog stylu Halloweenská křížovka plná (nejen) strašidel Moudra z čarostavů Podzimní tvoření DIY – 4. díl Luna Goshawk: „Očakávania boli, zatiaľ sa mi plnia a možno aj prevyšujú.“ Zápisník jednoho dinosaura – Rozmrazená, ale plešatá Rekapitulace Celoletní úkoly Prokletí termínové neděle Hog v kocke – 14. část – Zpátky do lavic! Ohlédnutí za TNT Rekapitulace Nisqa TNT: Úkol třetí Olivia Wines: „O Mrzimor se nebojím, my si poradíme.“ Směnárna na planetě Meeraha TNT: Úkol druhý TNT: Úkol první Rekapitulace Umubumbe Tradiční nováčkovský turnaj je zpět! Planeta Nisqa Rekapitulace Gezegen Prázdninové pohodové poslouchání: Potterovský podcast Emoji na Hradě V. Rekapitulace Domicilium Planeta Umubumbe Planeta Gezegen Jak probíhalo slavnostní ukončení školního roku u jezevců? Domovská planeta Domicilium Vesmírná odysea – mise začíná Vesmírná odysea Hog v kocke – 13. část – Souboják vol. 2 Harry Potter storkát jinak aneb jak očaroval mudlovskou literaturu Potter opustil ministerstvo, je teď ragbista Hog v kocke – 13. část – Souboják Souboj se stylem Famfrpálové perličky Jak se v Mrzimoru nosí NiT? Hogwarts Legacy Stále vzpomínám na Albínku Rozhovor s Ivy Emersonovou: „Mrzimor je moje srdeční záležitost.“ Rozporuplné pocity aneb jak se těšíme na nový HP seriál Remake, o který nikdo nestál – co se ví o novém seriálu Harry Potter Hog v kocke – 12. část – Umíme se sobě zasmát Tom Felton: Beyond the Wand Jarní dekorace DIY – 3. díl Deskohráčův stolek: Takenoko a rozšíření Panďátka Mrzimor napříč jazyky Jaké je býti nejbohatší v Mrzimoru? Žluté duše ve fialovém hábitu – Oresta McCollin Vianueva Hog v kocke – 11. část – Hradní novinky 13 otázek nejen pro shopaholiky Deskohráčův stolek: Architekti Západního království Novoroční vybarvování – vyhlášení Zimní dekorace DIY – 2. díl Famfrpálová sezóna zima 2023 Novoroční vybarvování Novoroční přání 2023 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 2/2 Jezevci přejí Veselé Vánoce Jak se v Mrzimoru nosí Vánoce? 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 1/2 Zase (ne) zkouškujeme! Jak se v Mrzimoru nosí žlutá? Vánoční dekorace DIY – 1.díl Copak by jen kluběnky nosily? Jak se v Mrzimoru nosí Halloween? Halloween zaneprázdněné čarodějnice Famfrpálové tréninky v plném proudu 13 otázek pro seriálové fanatiky Magie kaštanů Zhodnocení Mrziaukce Zima 2022

Zamyšlení, Žluté postřehy + rady a tipy

Nástrahy soubojového klubu

Letos se, díky mladé krvi nejen třetího ročníku, dveře Soubojového klubu netrhnou. Jaké nástrahy na ně čekají?

Možná budu říkat něco, co mnozí už znají, nebo pokládají za samozřejmé. Přeci jen soubojový klub je tu nějaký ten rok. Od května roku 2007. Takže se na hradě najde mnoho chrabrých a znalých bojovníků. Přesto pro nás, čerstvé třeťáky, je to něco nového, svěžího, kde se můžeme takříkajíc vyřádit.
Takže jsem si říkal, že by takový malý tahák, základy a pár rad mohly hodit.

Pořiďte si hůlku
Ano, pro jistotu připomínám, že hůlka je velmi důležitá v soubojovém klubu.

Ve více se to lépe soubojuje
…aneb čím více soupeřů, tím více zkušeností.
To dá přece rozum, ale pozor na soupeře. Někteří starší spolužáci či zkušenější profesoři mají kouzla, o kterých se vám ani nezdálo a dokáží vás rozebrat na součástky dřív, než řeknete Souboják. Přesto se najdou i tací, kteří vás rádi naučí nějaké to kouzlo, které budete potřebovat. A věřte mi, budete jich potřebovat mnoho. Nemluvě o tom, že pokud soubojujete často s jednou osobou, případný zisk zkušeností se snižuje.

Učit se, učit se, učit se
…aneb nahraďte méně užitečná kouzla za příhodnější náhrady. Ano, koukám se na tebe, Tmo, ty jedno malé znepříjemnění. Podobně je to i s Rozptyl kouzlo. Tudíž se snažíte okoukat nebo naučit ze svitků tři esenciální kouzla Uzdravení, Spánek a některé Vyvolání.

Proč? Jelikož Uzdravení vám vrátí jednu energii, která slouží i jako váš život. Ale pozor, jen do množství na začátku souboje. Věřte mi, pokud máte k dispozici jen pět, šest energií, je jedno Uzdravení znát.
Spánek vám dá dva tahy, na které soupeř nemůže zareagovat. To je výhoda, kterou opravdu chcete! Hlavně, když jako druhé kouzlo sešlete další Spánek. –začne se ďáblicky smát-
Nakonec jedno z vyvolávání.

Zaplať a přežij
Může se stát, že zpočátku nebudete mít štěstí a nepodaří se vám naučit Uzdravení. Ale nezoufejte! Jsou tu lektvary. Respektive Léčivý dotyk. Podle jeho síly si vyléčíte jeden, dva nebo tři energie. A to se vyplatí! Jen nezapomeňte, že můžete použít jeden lektvar na zápas.
Došla vám energie pro další zápasy? Nevadí, dejte si Ropušníkový dryák a máte šanci padesát na padesát, že se vám  větší část vrátí. V horším případě se odeberete na ošetřovnu. Ale je za to magik, neberte to.
Nakonec opravdová lahůdka pro fajnšmekry, Lektvar Hlavodrtič. Vrátí větší část utracených zkušeností za poslední naučené kouzlo.

Aspekt je tvůj (ne)přítel
Pokud jste započali svojí Cestu, přijdete určitě do styku s aspekty. Tyto obrázky s veselou básničkou uprostřed kolbiště ovlivňují průběh boje, tím že mění pravidla.
Takový Velekněz posiluje léčivá kouzla o jednu energii.
Velká triáda ruší dlouhodobá kouzla. Sbohem štíty, dobrou noc, Spánku, projasni se, Tmo.
Vědma blokuje léčení. Jaká to milá paní.
Válečník zvyšuje útok ohnivým kouzlům. Někdo je holt zapálený pro věc.
Zlatý strom pro změnu zvyšuje účinek vodním a zároveň snižuje účinnost ohnivým kouzlům.
A Smrtihlav poté, co skončí, vám dá jedno zranění. Jaký to milý pán.
Jsou i další, ale jejich účinky si budete muset vyzkoušet na vlastní kůži.

Buďte jako Sněhurka
Čili mějte spoustu zvířecích kamarádů. Netopýry, vosy, krysu, supa a démonickou kočkou. Ti jsou k dispozici pro první koncentraci. Nemusíte mít všechny, tohle nejsou pokémoni, ale pro chtěný efekt je dobré mít aktivní tři. Pročpak? Protože slouží jako „živý štít“ na protivníkova kouzla a kousají za jedno zranění. Ne vždy, záleží na jejich náladě. Tedy až na démonickou kočku, ta kouše za dvě, ale ne tak často, jak bychom chtěli. Také s vámi nejsou do konce zápasu, ale pouhá tři kola. Taktéž můžete mít v jednom kole jen tři. Nakonec mají přednost v zachytávání kouzel před štíty a dalšími obranami. Což se stává menším problémem od patnáctého kola, nebo u některých aspektů, které posilují určité živly. Jelikož vaše vyvolávačka má jeden život a hádejte, koho zasáhne zbývající útok, no přece vás.

Spinkání na vlastní nebezpečí
…aneb nespánkuje, když má protivník aktivní vyvolávačku/y. Jelikož zranění od nich dostáváte ve svém kole, každém kole. Tedy i těch v rámci Spánku. Takže se může stát, že si pod sebou podřežete větev. Totéž platí pro vaše vyvolávání. Je vaše kolo, ale oni nekoušou. Tudíž se připravujete o možný útok z jejich strany.

Nejlepší obrana je útok
Ale jaký? Já osobně dávám přednost Jedové střele. Prochází přes vyvolávání a jako ostatní dává jedno zranění. Sice až v soupeřově kole, přesto je to riziko úměrné zisku. Dále tu jsou další kouzla od každého elementu s jedničkovým útokem. Takže záleží na vás, jakou cestou útoků se po čase vydáte.

Čachry machry s čáry a máry
Když se naučíte nové a momentálně užitečné kouzlo, nezapomeňte si změnit Quickslot. Aby se nestávalo, že vám nebude přicházet, či naopak bude chodit jiné, které využíváte méně.

Je to jen hra
Stává se, že souboj prohrajete. Což nutně nemusela být vaše vina. Mohl padnout vám nevyhovující aspekt. Nepřicházet potřebná kouzla. V soubojovém klubu hraje velkou roli náhoda. Tudíž nevěšte hlavu a zkuste své štěstí příště, naučte se nové kouzlo, zeptejte se staršího spolužáka, co by mohlo fungovat a předem si rozmýšlejte,  jaká kouzla vlastně chcete užívat. 

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*