Trimeles / Co se kde šustne / Rozdvojená osobnost pana ředitele?
Šokující záhada: Hrad zmizel! Konspirační teoretici (ne)mají jasno! Jejej, něco se pokazilo! Tenkrát na Západě – shrnutí 4. a 5. kola Příčná kombinatorika IV – Zpátky do školy Knižní klub u Trimela – Šikmý kostel TNT2024: Třetí úkol Bertranda Hooki: „Očividne sú na škole mocné kúzla, čo menia plány.“ Ohlédnutí za Tenkrát na Západě – Statistiky, body a střípky ze zákulisí TNT2024: Druhý úkol Školní rok Léto 2024 Tenkrát na Západě – shrnutí 3. kola Mrzispárský večírek II. aneb Kterak jsme ztratili Tesáka TNT2024: První úkol Tradiční nováčkovský turnaj 2024 Emoji na Hradě VI. Tenkrát na Západě – Epilog Pět odstínů léta – zážitky Pět odstínů léta – seriály Tenkrát na Západě – shrnutí druhého kola Tenkrát na Západě – Kde domov můj Tři soudky radí 11 Pět odstínů léta – filmy Tenkrát na Západě – Po bouři Viridis Am Reevesová: „Měla jsem systém, krásně fungoval, dokud se nerozpadl.“ Pět odstínů léta – Letní laskominy Tenkrát na Západě – shrnutí prvního kola Tenkrát na Západě – Do boje! Vlzivolský večílek Hemzy vol. 3 Pět odstínů léta – knihy Tenkrát na Západě – Morální dilema PON – Pod Osm Nejdu Zápisník jednoho dinosaura V – Dinosaurus na koštěti Petronela Uječená: Na jeden den duchem Tenkrát na Západě – Na cestě Tenkrát na Západě Za hranice kouzelného světa – II. část Kagíkování – Alchymista I. a II. Za hranice kouzelného světa – I. část Kagíkování – Bystrozor II. Knižní beseda Příčná kombinatorika III – Famfrpál Amanda Wright: „Nevyhrožuju, neslibuju, neuplácím.“ Dungeons&Dragons aneb Každý může být hrdinou I. Tři soudky radí 10 Magické podniky I. Jezevci na cestách aneb Žlutý sraz v Praze Hog v kocke 19 a 3/4 – Protože smíchu není nikdy dost Hog v kocke 19 – Kagíci? Kagíci! Jak jste tvořili frázevoloviny, a jak to s nimi dopadlo Jak to dopadlo s Březnovou knižní šifrou Rose Daninatali: „Jezevci, těšte se, až vás zase proberu ze zimního spánku.“ Cesta za pokladem LS2024 Mrzimorské výstřelky aneb co všechno z nás zase vypadlo Sebechvála nám nesmrdí aneb Jak dopadly trimelesí ódy Žlutá, kam se podíváš… Teda pardon, zelená?! Měsíc knihy DIY – 7. díl Zápisník jednoho dinosaura IV – Ať žijí technologie (aneb při čem všem jste byli zároveň na hradě) Malé, Malej, Malučký… Princ Hog v kocke 18 – Nový školní rok Březnová knižní šifra Žlutého Trimela Nováčkovská výprava pro Magíka Připravit k luštění – Březnová knižní šifra Žlutého Trimela na obzoru! Příčná kombinatorika II – Vetešnictví u Kšeftaře Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter Vzestup Smrtijedů Valentýnské menu DIY – 6. díl Zápisník jednoho dinosaura 3 – Výzva tajemného kloboukového semináře 13 otázek pro profíky Enid Bloom: „Musím říct, že mi to otevřelo oči.“ Hog v kocke 17 – Kagíci Sprosté slovo na šest? Příčná kombinatorika 2024 – Co nás čeká a nemine I. Silvestrovské hemzulky Hog v kocke 16 – Vánoční smíchmajstr Vánoce, Vánoce, přicházejí Vánoční pohyblivé obrázky II – seriály Mrzimorský vánoční playlist Trimeles na cestách – kam za vánoční atmosférou? Vánoční pohyblivé obrázky Hog v kocke 15 – Školní rok v plném proudu Velká vánoční stávka Zápisník jednoho dinosaura 2 – Paměť není, co bývala Mrzimor získal magíka s názvem „Veselá kopa“ Vánoční dárky za hubičku DIY – 5. díl Cesta za pokladem ZS24 Pohřešuje se! Pomoz zatoulaným strašidlům najít cestu domů Last minute halloweenský kostým v Hog stylu Halloweenská křížovka plná (nejen) strašidel Moudra z čarostavů Podzimní tvoření DIY – 4. díl Luna Goshawk: „Očakávania boli, zatiaľ sa mi plnia a možno aj prevyšujú.“ Zápisník jednoho dinosaura – Rozmrazená, ale plešatá Rekapitulace Celoletní úkoly Prokletí termínové neděle Hog v kocke – 14. část – Zpátky do lavic! Ohlédnutí za TNT Rekapitulace Nisqa TNT: Úkol třetí Olivia Wines: „O Mrzimor se nebojím, my si poradíme.“

Co se kde šustne, Rozhovory

Rozdvojená osobnost pana ředitele?

Je tomu již několik let, co jsem se stala svědkem velice zajímavé situace a ihned jsem ji sepsala a položila na stůl redakce kolejního časopisu. Co se ale nestalo? Pergamen beze stopy zmizel! Proto jsem se pomocí obraceče času nyní vrátila do minulosti a článek ze stolu zachránila, nyní ho předkládám. – vytřeští oči, když jí to dojde – Ten článek tenkrát šlohlo mé já z budoucnosti!

Náš milý pan ředitel má svůj klon! Jedná se o přesnou kopii jeho samého. Podařilo se mi to vypátrat, když jsem se místo vyučování plížila prostorami hradu. Proč jsem nebyla na hodině, to raději nebudu dále rozebírat, důležité je, že mě zaujal výklad linoucí se z pootevřených dveří jedné učebny. Nenápadně jsem nahlédla a co nespatřím? Za katedrou stojí pan ředitel a probírá danou látku o Bílé magii. To by nebylo nic neobvyklého. Ve třídě krom něj ale nikdo nebyl, a to doslovně! Jeho jediným posluchačem pilně si zapisujícím na pergamen sedícím v první lavici byl pan ředitel! Že jsem se zbláznila a mate mě zrak? To jsem si také myslela, proto jsem tu scénu vyfotila a pořízený snímek přikládám. Byla jsem velice překvapena, když jsem se na fotografii podívala a tam skutečně vše bylo.


Rozhodla jsem se za panem ředitelem zajít a položit mu pro náš plátek několik otázek.

1. Baví Vás více předmět vyučovat nebo studovat?

Těžko říci, oboje má něco do sebe. Jako student jsem velice nadšen, neboť znám odpovědi na každou otázku, již si z profesorské pozice položím, je to opravdu dobrý pocit a myslím, že až dostuduji, tak to dotáhnu daleko.Jako profesor jsem pak nesmírně potěšen znalostmi a zájmem svého studenta a to dokonce i tehdy, pokud položím nějakou zákeřnější otázku.

2. Co si myslíte, že dostanete za známku?

Nepředbíhejme událostem, ještě bych si to mohl pokazit.

3. Jak se hodnotíte jako student z profesorského hlediska a co si plánujete dát za známku?
Nadaný, se zápalem pro věc, hloubavě založený se zajímavými znalostmi, ovšem nosí do hodiny zvířectvo, mhouřím oko jedině kvůli tomu, že to je kachnička. Se známkou ještě nepředbíhejme.

4. Je náročné být současně vyučujícím i studentem?
Nesmírně, kouzelník si musí dát dobrý pozor, aby si někde nepřihoršil nebo stihl začátek hodiny.

5. Nesnažíte si zadávat jednodušší domácí úkoly?
Neřekl bych, ne všechny úkoly jsou sice odpovídajícně dlouhé, zato jsou však náročné na řešení ne vždy triviálních problémů, k jejichž vyřešení je potřeba velká dávka vhledu.

6. Doporučoval byste profesorům, aby si vyzkoušeli svůj předmět ze studentských lavic?
Nu, ano i ne, ovšem technicky to je bezpředmětné, neboť škola vlastní jen jediný exemplář obraceče času a ten bezpodmínečně potřebuji ke svým výzkumům, mimochodem nevíte, kolik je hodin? a doufám, že je včera – nebo už je zítra? um, omluvte mě…

Takže to nebyl klon, ale realita dvou časových rovin. Každopádně pan ředitel vypadal poněkud zmateně, když odcházel. Snad to nebude mít trvalé následky. Rozhodně však musí být celý výzkum obraceče času ohromně zajímavý. To je z mé reportáže vše.

Iva WildDragon

2 komentáře

  1. Lucy 17. 2. 2009 19:28

    Super članok :-D zaujímavé čo sa to človek nedozvie

  2. Sophia Glis Glisová 19. 2. 2009 22:04

    Tak zásadní objev a jen jediný komentář?!
    Já se o obraceč času dost zajímám, protože nic nestíhám, takže je pro mě zklamáním zjištění, že jediný obraceč na hradě má p. ředitel, a ten mi ho nepůjčí…

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*