Trimeles / Co se kde šustne / Rozdvojená osobnost pana ředitele?
Vánoční dekorace DIY – 1.díl Copak by jen kluběnky nosily? Jak se v Mrzimoru nosí Halloween? Halloween zaneprázdněné čarodějnice Famfrpálové tréninky v plném proudu 13 otázek pro seriálové fanatiky Magie kaštanů Zhodnocení Mrziaukce Zima 2022 Hog v kocke – 10. část – Tahali jste? Žluté duše ve fialovém hábitu – Tadäus Trottertickler 13 otázek pro filmové fajnšmekry Kytice- vyhodnocení a shrnutí Co se to kolem, ve světě mudlů, děje? Emoji na Hradě IV. Kytice- úkol osmý 13 otázek pro (ne)knihomoly Emoji na hradě III. Kytice- úkol sedmý Pohádka od Soptíka: O děsivém drakovi Emoji na hradě II. Kytice- úkol šestý Celohradní dražba 2022 Emoji na hradě Kytice- úkol pátý Tery Poe, Ben Gobha: „Trénink je společenská událost.“ Kytice- úkol čtvrtý Hog v kocke – 9. část – Ještěže jsou prázdniny Kytice- úkol třetí Jak si stojí jezevci na poli hradní novinařiny? Kytice- úkol druhý Hog v kocke – 8. část – Máme rádi famfrpál Jezevci a soutěže Kytice- úkol první Udílení novinářských cen – Šťastný galeon a Sázky Kytice – prázdninové soutěžení Hog v kocke – 7. část – Žlutý humor S jezevci o patronaci Susanino překladové okénko, díl 1. Cassiopea Zmklká: „Sklenici mám vždy napůl plnou!“ Deskohráčův stolek: Tajuplné Říše Cassiopea Zmlklá a návrhařina Lososi na hradě Jak se (ne)ztratit v rybím těle Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter: Boj o Bradavice Závěrečná slavnost – modní policie Záblesky z Letňáku 21: Střelci a odrážeči Záblesky z Letňáku 21: Zachraň se, kdo nemůžeš Žlutý koutek Petromily – Červen Elfové a šmelfové Deskohráčův stolek: Draftosaurus V čem trénují žlutí? Kouzelné HOG Velikonoce Žlutý koutek Petromily – DUBEN Vzpomínáme na Velikonoce Švihnout a mávnout Deskohráčův stolek: Arboretum Dubnová usměvavá výzva Rok ve fialové Zápisky Tlustého Mnicha Velikonoční vybarvování Famfrpálová profiliga bude. Ale… Nejlepší jezevčí „kolejňáky“ Žlutý koutek Petromily – Březen Helen Miltonová: Oddělala jsem dvě šéfredaktorky! Vyhlášení soutěže ke Dni Mazlíčků Závěrečný kolejní večírek Žluté duše ve fialovém hábitu – Marylin Cuthbert Žlutý koutek Petromily – únor Zimní nováčkovská záchranná mise SELINA GARCIA: Budu tu strašit tak dlouho, dokud nezískáme Famfrpálový pohár!  Soutěž ke Dni mazlíčků! Vzpomínáme na Letňáček…. Tři soudky radí 9 THEODOR MUDD – Co dává v noci pod postel svým svěřencům? Nováčkovská tipovačka aneb co si představuji pod…. TST – 8. úkol Halloweenský večírek TST – 7. úkol TST – 6. úkol Halloweenská výprava za bezhlavým jezdcem TST – 5. úkol TST – 4. úkol TST – 3. úkol TST – 2.úkol TST – 1. úkol Netradiční rozhovor s profesory TNT je zpět a přináší sebou Bratříčka Není jezevec jako jezevec Korunami stromů a ještě dál aneb nováčkovská výprava do lesa je za námi Chvilka s jezevčími nováčky Cesta žlutých jednorožců Stezka prdících obrů Letní seminář počtvrté: Písmena, číslice, čáry a máry Letní seminář potřetí: Kouknu a vidím Letní seminář podruhé: Obětujte mi kus… Letní seminář poprvé: Hopity hop Jak jsem poprvé zakotvila na ošetřovně Večírek na závěr roku S kapesníčkem v ruce aneb budete nám chybět… Má první kolejní výprava aneb jak se pojídají škrny

Co se kde šustne, Rozhovory

Rozdvojená osobnost pana ředitele?

Je tomu již několik let, co jsem se stala svědkem velice zajímavé situace a ihned jsem ji sepsala a položila na stůl redakce kolejního časopisu. Co se ale nestalo? Pergamen beze stopy zmizel! Proto jsem se pomocí obraceče času nyní vrátila do minulosti a článek ze stolu zachránila, nyní ho předkládám. – vytřeští oči, když jí to dojde – Ten článek tenkrát šlohlo mé já z budoucnosti!

Náš milý pan ředitel má svůj klon! Jedná se o přesnou kopii jeho samého. Podařilo se mi to vypátrat, když jsem se místo vyučování plížila prostorami hradu. Proč jsem nebyla na hodině, to raději nebudu dále rozebírat, důležité je, že mě zaujal výklad linoucí se z pootevřených dveří jedné učebny. Nenápadně jsem nahlédla a co nespatřím? Za katedrou stojí pan ředitel a probírá danou látku o Bílé magii. To by nebylo nic neobvyklého. Ve třídě krom něj ale nikdo nebyl, a to doslovně! Jeho jediným posluchačem pilně si zapisujícím na pergamen sedícím v první lavici byl pan ředitel! Že jsem se zbláznila a mate mě zrak? To jsem si také myslela, proto jsem tu scénu vyfotila a pořízený snímek přikládám. Byla jsem velice překvapena, když jsem se na fotografii podívala a tam skutečně vše bylo.


Rozhodla jsem se za panem ředitelem zajít a položit mu pro náš plátek několik otázek.

1. Baví Vás více předmět vyučovat nebo studovat?

Těžko říci, oboje má něco do sebe. Jako student jsem velice nadšen, neboť znám odpovědi na každou otázku, již si z profesorské pozice položím, je to opravdu dobrý pocit a myslím, že až dostuduji, tak to dotáhnu daleko.Jako profesor jsem pak nesmírně potěšen znalostmi a zájmem svého studenta a to dokonce i tehdy, pokud položím nějakou zákeřnější otázku.

2. Co si myslíte, že dostanete za známku?

Nepředbíhejme událostem, ještě bych si to mohl pokazit.

3. Jak se hodnotíte jako student z profesorského hlediska a co si plánujete dát za známku?
Nadaný, se zápalem pro věc, hloubavě založený se zajímavými znalostmi, ovšem nosí do hodiny zvířectvo, mhouřím oko jedině kvůli tomu, že to je kachnička. Se známkou ještě nepředbíhejme.

4. Je náročné být současně vyučujícím i studentem?
Nesmírně, kouzelník si musí dát dobrý pozor, aby si někde nepřihoršil nebo stihl začátek hodiny.

5. Nesnažíte si zadávat jednodušší domácí úkoly?
Neřekl bych, ne všechny úkoly jsou sice odpovídajícně dlouhé, zato jsou však náročné na řešení ne vždy triviálních problémů, k jejichž vyřešení je potřeba velká dávka vhledu.

6. Doporučoval byste profesorům, aby si vyzkoušeli svůj předmět ze studentských lavic?
Nu, ano i ne, ovšem technicky to je bezpředmětné, neboť škola vlastní jen jediný exemplář obraceče času a ten bezpodmínečně potřebuji ke svým výzkumům, mimochodem nevíte, kolik je hodin? a doufám, že je včera – nebo už je zítra? um, omluvte mě…

Takže to nebyl klon, ale realita dvou časových rovin. Každopádně pan ředitel vypadal poněkud zmateně, když odcházel. Snad to nebude mít trvalé následky. Rozhodně však musí být celý výzkum obraceče času ohromně zajímavý. To je z mé reportáže vše.

Iva WildDragon

2 komentáře

  1. Lucy 17. 2. 2009 19:28

    Super članok :-D zaujímavé čo sa to človek nedozvie

  2. Sophia Glis Glisová 19. 2. 2009 22:04

    Tak zásadní objev a jen jediný komentář?!
    Já se o obraceč času dost zajímám, protože nic nestíhám, takže je pro mě zklamáním zjištění, že jediný obraceč na hradě má p. ředitel, a ten mi ho nepůjčí…

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*