Soubojový klub II.
Jak to je dál? Jak to vypadá v soubojáku, když se probojujete prvními zápasy a naučíte se první nová kouzla? Jak se dostanete na vyšší stupně, k vyšším koncentracím a vyšší bojovnosti? Co je lepší? Sbírat kouzla nebo si hamonit novou E?
Dnes si o tom popovídáme.
Otázky nikdo z vás neměl (asi jsem to napsal dostatečně srozumitelně nebo vás to naopak nezaujalo ;o)) ), čímž se tím nemusíme zdržovat a jdeme rovnou na věc.
Takže…
Vezmeme to popořadě.
V prvním článku jsem vám řekl, co vás čeká, až se dostanete do třetího ročníku a přístup do soubojáku a sklepení se vám otevře. Řekli jsme si, že máte jistý počet (7) základních kouzel a že další kouzla si můžete „koupit“ stejně jako si můžete „koupit“ další E.
Co je výhodnější?
Pokud na tom budete stejně, jako jsem byl já, pak z vás bude hromádka nervů, která by chtěla všechno naráz.
Věřte mi, nejde to. Raději si sedněte a uvažujte.
- Když si za těžce vydobyté zkušenosti koupíte nová kouzla, získáte tím větší pravděpodobnost výhry.
- Když si za ně koupíte E, získáte možnost zápasit vícekrát.
A teď, babo raď!
Ale tohle je plně na vás, takže se posuneme dál a budeme věřit, že jste se rozhodli správně a jste připravení na postup výš.
Ale než se tam rozeběhneme, vysvětlím vám ještě pár termínů, s kterými se setkáte.
- Quickslot – je jakýsi zásobník, do kterého si vybíráte kouzla podle vlastní volby. Jak později zjistíte, ne každé kouzlo se vám vždy hodí (a některá se vám nehodí skoro nikdy) a je tedy zbytečné je s sebou tahat. Quickslot vám slouží právě k tomu, abyste u sebe měli jen ta správná kouzla, která skutečně chcete. Quickslotů můžete mít hromadu (POZOR všechno se v soubojáku „kupuje“ a platí se v expech). Můžete mít jeden výukový, jeden bojový, jeden obranný a jeden třeba jen srandičkový. Je to jen na vás. Minimální množství kouzel v Quickslotu je 10.
- Aspekt – aspekty jsou jedna velká neznámá (je to speciální postavení planet), která vám během souboje dokáže pěkně znepříjemnit (nebo zpříjemnit, ale to vzácně) život. Je pravda, že když se je člověk naučí a umí je využívat, dá se to, ale většinou se u nich trochu vzteknete :o))
- Míra nebezpečnosti – se odvíjí od prohraných a vyhraných soubojů. Je logické, že čím víc vyhraných, tím nebezpečnější jste.
- Hůlka – jo, tohle znáte, ale je dobře vědět, že od určitého množství získaných zkušeností, si můžete koupit hůlku novou, která má jisté výhody a dovednosti. Více na PU u pana Ollivandera.
Je toho ještě víc, ale musíme jít dál. Tohle si přečtete v Síni Theorika, kde vám to vysvětlí lépe než já.
Takže č. II.
Když budete dostatečně aktivně soubojovat (to slovo je strašné, takže budeme raději do budoucna používat obyčejné „bojovat“), nasbíráte dost zkušeností na koupi vhodných kouzel a E, můžete postoupit výš. Tedy do II. kategorie neboli získat koncentraci II. stupně.
Ono to v podstatě není vůbec těžké, protože na postup vám stačí vlastnit po jednom kouzlu od jednotlivých živlů plus astrál, plus nějaké ty zkušenosti navíc, protože i postup si musíte pěkně zaplatit – culí se na ně a chřestí pomyslným měšcem expů –
Živly známe všichni, že? Voda, oheň, vzduch a země. Astrál je cosi mystického. Cosi mezi nebem a zemí takzvaně.
V soubojáku je máme hezky označené barvičkami. Červená je oheň, modrá je voda, bílá pak vzduch, zelená je země a astrál je fialový.
Když se vám tohle všechno povede a koupíte si II. koncentraci, otevře se vám přístup k novým, silnějším kouzlům. A samozřejmě také ke kolejnímu kouzlu, na které nepotřebujete svitek ani okoukání, ale máte ho automaticky.
Kouzel II. koncentrace je méně než jedničkových, a když je v soubojáku nebo ve sklepení použijete, musíte použít následně dvě jedničková, abyste si koncentraci doplnili. Proto je logicky nejvíce kouzel jedničkových a nejméně trojkových.
Pro postup do III. skupiny neboli získání koncentrace III. stupně, platí v podstatě to samé jako u dvojky.
Opět musíte vlastnit po jednom kouzle od každého jednotlivého živlu plus astrál, ale tato kouzla už musí mít II. stupeň koncentrace a u astrálu je ve II. koncentraci pouze jediné kouzlo ;o)
Pokud splníte i tuto podmínku, stává se z vás kouzelník s možností být vládcem Hurikánů, Zemětřesení, Ohnivých koulí nebo Ledové bouře. Povolávat si na pomoc Bedřicha (Beholdra) nebo Démona…
Zkrátka, jste machr!!
Takže č. III.
Milí machři, uvidíme se příště u dílu o Sklepení. Hezký den a pokud byste chtěli něco vědět, pište ;o)
Andy
děkuju, andy, za váš článek. a měl bych otázku! :)) od kolika zkušeností/kouzel, nebo jaké koncentrace, byste člověku doporučil jít do sklepení bojovat s příšerami? podle čeho byste řekl, že je ten správný čas? a co by měl dělat jistý kolejní ředitel, kterému se nedaří ani na stý pokus přebít nemrtváka?
budu se těšit na vaši odpověď a onomu kolejnímu to půjdu hned přetlumočit! :D
Sire, sklepení se budeme věnovat v dalším díle, ale Nemrtvák je odolná potvora. To víte, je nemrtvý a to se ho pak blbě zabíjí :o))
Ale zkusíme se na to mrknout trochu blíž. Slibuju :o)