Trimeles / Co se kde šustne / Dopis mamince (zamyšlení nad situací na škole)
Love Office – 1. kolo Valentýn? NE! Raději knihu! Co si pustit na (Ne)Valentýna? Jak odrbat Valentýna aneb Ušetři a nenaštvi svou drahou polovičku s Trimelem Love Office – Zachraň láskou zkroušené Sametová láska DIY – 10. díl Náborová propagační kampaň aneb kdyby byly náborové kampaně upřímné Petronela Uječená: „Druhé místo můžu přijmout se vztyčenou hlavou a nebudu o nic míň Petronela, stejně jako bych nebyla o nic víc Petronela, kdybych Snaživce roku vyhrála.“ Knižní klub u Trimela – Dobrá znamení Deskohráčův stolek: Kaskádie Perníčkový sraz U Přemotivovaného Poličkáře O sežraných perníčcích a kolektivní obřadní písni Adventní pohádkování IV. – Typískovy první Vánoce Televizní Vánoce V. – Vánoční seriály Televizní Vánoce IV. – Vánoční filmy z jiných zemí Vánoce: Stále svátek, nebo obchodní příležitost? Televizní Vánoce III. – Vánoční americké filmy Vánoční tvoření DIY – 9. díl Televizní Vánoce II. – Vánoční české filmy Adventní pohádkování III. – Starouš Tobias a jeho nečekané Vánoce Vánoční playlist aneb průlet vánočním hradem Televizní Vánoce I. – Vánoční animáky Adventní pohádkování II. – Zázraky nejen o Vánocích Vánoční věnce Vše, co jste kdy chtěli vědět o omalovánkách I. Adventní pohádkování I – Kouzelný vánoční zvoneček Adventní pohádkování – vše o soutěži Trimeles na cestách – magická Šumava Cesta za pokladem Kam i králové chodí sami aneb 19. listopad jako MDT Emoji na Hradě VII. Cesta za jiskrou Ohnivce Hog v kocke 20 a 2/2 – Neviditelný speciál Zápisník jednoho dinosaura VI. – dinosauří šatník Za plamenem svíčky Halloween is coming Odznáčky – všechny chytit máš! Aneb minisoutěže Žlutého Trimela Podzimní luštění Hog v kocke 20 Jak vyzrát na podzimní depku Skořicoví šneci DIY – 8. díl Tradiční nováčkovský turnaj – shrnutí Nováčkovská výprava Šokující záhada: Hrad zmizel! Konspirační teoretici (ne)mají jasno! Jejej, něco se pokazilo! Tenkrát na Západě – shrnutí 4. a 5. kola Příčná kombinatorika IV – Zpátky do školy Knižní klub u Trimela – Šikmý kostel TNT2024: Třetí úkol Bertranda Hooki: „Očividne sú na škole mocné kúzla, čo menia plány.“ Ohlédnutí za Tenkrát na Západě – Statistiky, body a střípky ze zákulisí TNT2024: Druhý úkol Školní rok Léto 2024 Tenkrát na Západě – shrnutí 3. kola Mrzispárský večírek II. aneb Kterak jsme ztratili Tesáka TNT2024: První úkol Tradiční nováčkovský turnaj 2024 Emoji na Hradě VI. Tenkrát na Západě – Epilog Pět odstínů léta – zážitky Pět odstínů léta – seriály Tenkrát na Západě – shrnutí druhého kola Tenkrát na Západě – Kde domov můj Tři soudky radí 11 Pět odstínů léta – filmy Tenkrát na Západě – Po bouři Viridis Am Reevesová: „Měla jsem systém, krásně fungoval, dokud se nerozpadl.“ Pět odstínů léta – Letní laskominy Tenkrát na Západě – shrnutí prvního kola Tenkrát na Západě – Do boje! Vlzivolský večílek Hemzy vol. 3 Pět odstínů léta – knihy Tenkrát na Západě – Morální dilema PON – Pod Osm Nejdu Zápisník jednoho dinosaura V – Dinosaurus na koštěti Petronela Uječená: Na jeden den duchem Tenkrát na Západě – Na cestě Tenkrát na Západě Za hranice kouzelného světa – II. část Kagíkování – Alchymista I. a II. Za hranice kouzelného světa – I. část Kagíkování – Bystrozor II. Knižní beseda Příčná kombinatorika III – Famfrpál Amanda Wright: „Nevyhrožuju, neslibuju, neuplácím.“ Dungeons&Dragons aneb Každý může být hrdinou I. Tři soudky radí 10 Magické podniky I. Jezevci na cestách aneb Žlutý sraz v Praze Hog v kocke 19 a 3/4 – Protože smíchu není nikdy dost Hog v kocke 19 – Kagíci? Kagíci! Jak jste tvořili frázevoloviny, a jak to s nimi dopadlo Jak to dopadlo s Březnovou knižní šifrou Rose Daninatali: „Jezevci, těšte se, až vás zase proberu ze zimního spánku.“ Cesta za pokladem LS2024 Mrzimorské výstřelky aneb co všechno z nás zase vypadlo Sebechvála nám nesmrdí aneb Jak dopadly trimelesí ódy Žlutá, kam se podíváš… Teda pardon, zelená?!

Co se kde šustne

Dopis mamince (zamyšlení nad situací na škole)

Ahoj mami,
promiň, že jsem ti tak dlouho nenapsala, ale to víš. Povinnosti mě zavalily a nějak jsem neměla čas na to, vypisovat ti, co se na škole děje. Ale teď už jsem si čas našla, i když nevím, jak budeš ráda, co se tu dočteš.

Když jsem na Hogwarts přišla, víš, jakou jsem měla radost, jak jsem se sem těšila a jak mě lákal příslib nových kamarádů a nových zážitků. Ale teď. Bože, vždyť teď na sebe skoro nikdo nepromluví slušně a přátelsky.
Co se s Hogwarts stává? Měla to být naše škola, náš druhý domov, kde bychom utekli od mudlovských povinností a kde bychom si zařádili a vyblbli se. Kde bychom prostě našli zábavu a kamarády. Ale toto? Co se poslední dva školní hog roky se školou děje? Jakmile jeden skandál utichne, nalezne se nový. Přijde mi, že každý druhý se snaží podvádět a přilepšit své identitě tady na škole. Každý třetí se snaží pošpinit toho vedle sebe. Když se někdo snaží, píše do Denního Věstce a kdoví kam všude jinam, tak za to pochvalu nedostane, ale jakmile se někomu nelíbí článek, tak na něho hnedka vyjedou. A nevyjedou slušně, ale hned tím nejhorším způsobem.
A učitelé? Snad by tu měli být od toho, aby krotili studenty v jejich potyčkách a ano, nemůžu být nespravedlivá, někteří se o to i snaží a snaží se navodit atmosféru, ale pak jsou tu další, kteří v nadávkách jen podporují a ještě se poté cítí ukřivděni. Ach já nevím, nepřijde mi prostě, že by tohle bylo místo odpočinku, jak jsem si ho na začátku představovala…
Jenže nejhorší je, mami, že si to děláme sami. My sami proti sobě štveme další a ti zase někoho proti sobě. Nedokážeme být tolerantní, na všem vidíme jen to špatné. Asi bychom se nad situací na Hogwarts měli vážně zamyslet. Jak dlouho bude ještě asi pana ředitele bavit náš pořád rozsuzovat, než pověsí svoje řemeslo na hřebík? A co bychom tady potom bez něho dělali?
Prostě by se každý měl zamyslet nad sebou, nemyslíš? A nejdříve si uklidit na vlastním hnízdečku a před vlastním pískovištěm, než se začne pouštět do dalších..
Asi se jdu taky na chvíli ještě zamyslet…tak pozdravuj doma a mám Vás všechny ráda
Tvoje Samantha

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*