Trimeles / Co se kde šustne / Fialové rozhovory č.7 - prof. Adrianet le Ros
Novoroční vybarvování – vyhlášení Zimní dekorace DIY – 2. díl Famfrpálová sezóna zima 2023 Novoroční vybarvování Novoroční přání 2023 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 2/2 Jezevci přejí Veselé Vánoce Jak se v Mrzimoru nosí Vánoce? 13 vánočních otázek pro Grinche i Kdovíky 1/2 Zase (ne) zkouškujeme! Jak se v Mrzimoru nosí žlutá? Vánoční dekorace DIY – 1.díl Copak by jen kluběnky nosily? Jak se v Mrzimoru nosí Halloween? Halloween zaneprázdněné čarodějnice Famfrpálové tréninky v plném proudu 13 otázek pro seriálové fanatiky Magie kaštanů Zhodnocení Mrziaukce Zima 2022 Hog v kocke – 10. část – Tahali jste? Žluté duše ve fialovém hábitu – Tadäus Trottertickler 13 otázek pro filmové fajnšmekry Kytice- vyhodnocení a shrnutí Co se to kolem, ve světě mudlů, děje? Emoji na Hradě IV. Kytice- úkol osmý 13 otázek pro (ne)knihomoly Emoji na hradě III. Kytice- úkol sedmý Pohádka od Soptíka: O děsivém drakovi Emoji na hradě II. Kytice- úkol šestý Celohradní dražba 2022 Emoji na hradě Kytice- úkol pátý Tery Poe, Ben Gobha: „Trénink je společenská událost.“ Kytice- úkol čtvrtý Hog v kocke – 9. část – Ještěže jsou prázdniny Kytice- úkol třetí Jak si stojí jezevci na poli hradní novinařiny? Kytice- úkol druhý Hog v kocke – 8. část – Máme rádi famfrpál Jezevci a soutěže Kytice- úkol první Udílení novinářských cen – Šťastný galeon a Sázky Kytice – prázdninové soutěžení Hog v kocke – 7. část – Žlutý humor S jezevci o patronaci Susanino překladové okénko, díl 1. Cassiopea Zmklká: „Sklenici mám vždy napůl plnou!“ Deskohráčův stolek: Tajuplné Říše Cassiopea Zmlklá a návrhařina Lososi na hradě Jak se (ne)ztratit v rybím těle Deskohráčův stolek speciál – Harry Potter: Boj o Bradavice Závěrečná slavnost – modní policie Záblesky z Letňáku 21: Střelci a odrážeči Záblesky z Letňáku 21: Zachraň se, kdo nemůžeš Žlutý koutek Petromily – Červen Elfové a šmelfové Deskohráčův stolek: Draftosaurus V čem trénují žlutí? Kouzelné HOG Velikonoce Žlutý koutek Petromily – DUBEN Vzpomínáme na Velikonoce Švihnout a mávnout Deskohráčův stolek: Arboretum Dubnová usměvavá výzva Rok ve fialové Zápisky Tlustého Mnicha Velikonoční vybarvování Famfrpálová profiliga bude. Ale… Nejlepší jezevčí „kolejňáky“ Žlutý koutek Petromily – Březen Helen Miltonová: Oddělala jsem dvě šéfredaktorky! Vyhlášení soutěže ke Dni Mazlíčků Závěrečný kolejní večírek Žluté duše ve fialovém hábitu – Marylin Cuthbert Žlutý koutek Petromily – únor Zimní nováčkovská záchranná mise SELINA GARCIA: Budu tu strašit tak dlouho, dokud nezískáme Famfrpálový pohár!  Soutěž ke Dni mazlíčků! Vzpomínáme na Letňáček…. Tři soudky radí 9 THEODOR MUDD – Co dává v noci pod postel svým svěřencům? Nováčkovská tipovačka aneb co si představuji pod…. TST – 8. úkol Halloweenský večírek TST – 7. úkol TST – 6. úkol Halloweenská výprava za bezhlavým jezdcem TST – 5. úkol TST – 4. úkol TST – 3. úkol TST – 2.úkol TST – 1. úkol Netradiční rozhovor s profesory TNT je zpět a přináší sebou Bratříčka Není jezevec jako jezevec Korunami stromů a ještě dál aneb nováčkovská výprava do lesa je za námi

Co se kde šustne, Rozhovory

Fialové rozhovory č.7 – prof. Adrianet le Ros

Ahojte! Prinášam vám ďalšiu epizódu tejto série rozhovorov. Tentokrát moju ponuku prijala bývalá červená, madam Adrianet le Ros.Adrianet le Ros

P.B.: Dobrý deň. Ďakujem, že sa necháte vyspovedať do siedmeho Fialového rozhovoru. Veríte v mágiu čísla sedem?

prof. A.l.R.: Zdravím :) Má cosi do sebe ;-)

P.B.: Poďme najprv na ťažšie témy. Dostala Ste tento rok už nejaké domáce úlohy? Ako sa Vám páčili?

prof. A.l.R.: Tento rok jsem si vzala pouze deset studentů, z toho již tři odevzdali úkoly. Což je tedy v poměru celkem vysoké skóre. První úkol v Nauce je trochu náročné hodnotit, nelze říct, zda se mi líbí či ne, studenti mají nejdříve za úkol se rozpovídat sami o sobě.

P.B.: Chápem. – niečo si zapíše – Keď si prezriete mená vo Vašej triede, Ste s ňou tak celkovo spokojná?

prof. A.l.R.: Mám tam i pár známých tváří, za což jsem ráda, když toho člověka znám, jsem schopná jeho postoj více pochopit a vctítit se do něj. Ráda poznám ale i nové tváře. Takže ano, jsem spokojená.

P.B.: Prečo učíte práve Náuku o sebavedomí? Myslíte si, že máte vysoké sebavedomie?

prof. A.l.R.: Myslím si, že mám zdravé sebevědomí, které jsem si musela získat časem a řadou náročných zkoušek. Nauka je hodně o tom, umět se přijmout a také o pozitivním smýšlení nejen o sobě, ale o všem kolem. Právě pozitivní myšlení radikálně změnilo můj život k lepšímu a já se chtěla o své poznatky podělit s druhými. Navíc, jsem na naší škole už téměř deset mudlovských let a za tu dobu jsem zde poznala hromadu lidí, kteří si nevěří dost.

P.B.: Dá sa naozaj zdvihnúť sebavedomie učením? Do akej miery?

prof. A.l.R.: Nejde o učení. Snažím se jen nastínit určité úhly pohledu a přimět studenty, aby se nad tím zamysleli. Nauka o sebevědomí rozhodně není předmětem o našprtání frází či o nasbírání bodů.

(pozn.red.: Neviem, či bola madam zúfalá z mojich otázok, alebo proste len bola smädná, ale už to nevydržala a objednala si víno.)

U troch s mdm Adri

P.B.: Ďakujem za vysvetlenie. Ako je možné, že nemáte žiadne osvedčenie?

prof. A.l.R.: Tím myslíte vysvědčení?

P.B.: Skôr ako OVCE a podobné.

prof. A.l.R.: Jednoduše, OVCE ani podobné zkoušky se za mně nekonaly, pokud si správně pamatuji.

P.B.: Zaujímavé. Vráťme sa v čase ešte viac. Aké boli Vaše študentské časy?

prof. A.l.R.: Divoké. – Tiše se zasměje – Občas se mi po nich zasteskne, když jednou obléknete fialový háv, musíte se tvářit moc seriózně. – Mrkne – Prováděla jsem řadu lumpáren a nebyla zrovna příkladným studentem. Kupříkladu honbu za pohárem jsem nikdy nepochopila. Pro mne byl vždy prvořadý život na hradě a získávání nových poznatků a body byly na jednom z posledních míst.

P.B.: Priblížite nám aspoň jednu z Vašich „lumpáren“? – je veľmi zvedavá –

prof. A.l.R.: A tak, znáte to, divoké večírky v kolejní místnosti, provokování profesorů a tak dále a tak dále – Zamlží tajemně a upije z poháru –

P.B.: Určite nechcete podrobnejšie prerozprávať niečo konkrétne? – nalieha –

prof. A.l.R.: Vím, že by to tisku prospělo, ale dalo to spoustu práce ututlat. – Uchichtne se –

P.B.: Však ja možno niečo vypátram… Pokračujme. Ako to, že profesorka ako Vy, nemá sídlo v Godrikovom Dole?

prof. A.l.R.: Mám krásný prostorný a špičkově zařízený kabinet plný magie, galeony utrácím za oblečení. – tiše se zasměje –

P.B.: To Vás plne chápem. A je tu posledná otázka. Kde beriete inšpiráciu na tie krásne šperky, ktoré vyrábate?

prof. A.l.R.: – Usměje se. – Častokrát se mi stává, že se mi míhají různé obrazy před očima, když se snažím usnout. Valnou většinu z nich nestihnu zakreslit. Nevím, jakým způsobem to funguje, ale díky tomu mám pořád tunu nápadů. Pak mne také isnpiruje samotný materiál a aktuální příležitost. Třeba teď jsem měla poptávku od nevěst, takže dělám svatební kolekci. Nebo bych ráda vzdala hold jednomu báječnému muži a tak jsem se rozhodla udělat kolekci inspirovanou naším společným životem.

P.B.: Ďakujem Vám za rozhovor. Ak chcete niečo odkázať čitateľom Trimela, teraz máte priestor.

prof. A.l.R.: Víc si věřte, lidi. A naučte se mít rádi takoví, jací jste. Pak budete schopní mít víc rádi i ostatní a vše dobré se vám vrátí.

 

Milí čitatelia, dávam vám za úlohu pátrať po všetkom, čo madam ako študentka urobila. Inak sa s vami na dnes lúčim, uvidíme sa nabudúce.

Patricia Baloure

Napište k tomuto příspěvku komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*